inzyr Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 har en cisco 677i-dir router som er koblet med krysset tp til unex switchen min hvor alle pc på nettverket er koblet til det jeg vil gjøre er å åpne alle portene på routeren min for alle pcene slik at routeren forwarder alle portenen til alle pcene? det kom ut litt rart jeg har software som bruker dynamiske porter og fungere ikke om jeg ikke har alle portene åpne, men når jeg åpner portene for en maskin så fungere ikke resten alle pcene har denne software og jeg vil bruke alle samtidig derfor må jeg virkelig åpne alle portene til alle pcene vet noen hvordan jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 har en cisco 677i-dir router som er koblet med krysset tp til unex switchen min hvor alle pc på nettverket er koblet tildet jeg vil gjøre er å åpne alle portene på routeren min for alle pcene slik at routeren forwarder alle portenen til alle pcene? det kom ut litt rart Da må du nok leie IP-er fra din ISP slik at du får offisielle IP på nettverket ditt. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 jeg husker dette var mulig og fant hvordan jeg skulle gjøre på en side for lenge siden, men nå så finner jeg ikke siden det er mulig, det er jeg ganske sikker på er det ingen som vet hvordan dette gjøres? er det ingen som har hatt samme problem, isåfall hvordan fixset dere problemet? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 jeg husker dette var mulig og fant hvordan jeg skulle gjøre på en side for lenge siden, men nå så finner jeg ikke sidendet er mulig, det er jeg ganske sikker på er det ingen som vet hvordan dette gjøres? er det ingen som har hatt samme problem, isåfall hvordan fixset dere problemet? Som det står så tydelig her; det er umulig. Du kan forwarde *alle* portene til *en* maskin på lokal-nettet, det er det nærmeste. (kalles ofte DMZ i endel bredbåndsroutere).... Det beste for deg, hadde nok vært å forwarda noen porter til hver enkelt maskin, og bedt de maskinene om å bruke den eksterne IPen din, og de portene du har forwarda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå