ss1108 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva skal jeg da gjøre under "R" valget når jeg kjører xp installasjons-cd-en. Når den spør om adminpassord vet jeg ikke hva det er for jeg har aldri satt et passord.. Takk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da lar du bare feltet stå blankt (altså ikke skriv noe) og trykker deg videre. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Prøv med Administrator som brukernavn og passord blankt Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Da lar du bare feltet stå blankt (altså ikke skriv noe) og trykker deg videre. Det har jeg gjort, da bare sto den og ventet. Når er det egentlig jeg skal sette dette passordet? Under installasjonen første gang? Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Prøv med Administrator som brukernavn og passord blankt Det kommer ikke opp noe spørsmål om brukernavn, bare passord. det kommer rett etter jeg har valgt R under installasjonen og ikke bare trykket enter for å installere på nytt. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mulig at Administrator passord er en forutsetning for å bruke Recovery. Dvs det må legges inn under\etter XP installasjon før Recovery kan brukes som et sikkerhetstiltak mot at noen kan bryte seg inn i XP ved hjelp av Recovery. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mener å huske at jeg omgikk dette problemet ved å bruke Win2000 CD. Der er det ikke passord for Recovery Console. Er sikkert mulig å bruke floppy. http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå