kilik Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Trådløs streaming av musikk hadde vært kjekt, men liker ikke at jeg må bruke iTunes. Finnes det noe bedre/billigere alternativ? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg leter også etter noe som dette. Har sett litt på Logitech Squeez Box, men har ikke lyst til og betale 1800,- Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Squeezebox er et veldig godt alternativ. Nå er eg usikker på hvilke funksjoner Airport Express gir, men eg ser på flere forum at disse to blir omtalt om hverandre som erstattere. Men om du skal streame musikk til et annlegg enten via trådløst eller kablet nettverk i fra en datamaskin så er Squeezebox med SqueezeCenter et glimrende valg. Verdt hver krone Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Den virker jo mye bedre. Ser ut til at man kan styre sangene med fjernkontroll i motsetning til Airport Express hvor du må tilbake til PC-en for å skifte sang. Dog i dyreste laget... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Man kan styre den i fra mye rart i grunn. Squeezebox v3(Classic) leveres med en enkel og grei fjernkontroll med display på selve squeezen. Squeezebox Duet leveres med en litt mer fancy fjernkontroll med selve displayet på fjernkontrollen. Personlig styrer eg Squeezeboxen i fra min iPod Touch. Men det finnes også skreddersydde smarthjemløsninger med direkte Squeezebox kontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå