Upsaker Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Ble ganske fornøyd med dagens arbeidsøkt. Kanskje er de neste som kommer mer pressebilder, men jeg legger de ut uansett. Først ut er Lars Petter Brovold med utslag på hull 1. Exif: Canon EOS-1D Mark II N med EF 300mm f/2.8L IS USM Exposure: 1/1600 Aperture: f/2.8 ISO Speed: 250 Endret 9. august 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) heldiggris... skulle gjerne ha vært å sett litt på evje golfpark... Har noen kamerater som spiller ... Over til bildet: fint bildet! Brovold i kjent stil (nr. 1 før dagens runde(?))... ville kanskje ha hatt litt flere tilskuere bak men.. Endret 9. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Takk. Stemmer det, han ledet en liten stund Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Takk. Stemmer det, han ledet en liten stund Litt Off Topic; HEIA Anders Kristiansen og Marius Torp Beklager, kunne bare ikke dy meg.... Stå på... elsker gode golfbilder... EDIT: trykkleif Endret 9. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det var et bra golfbilde. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Bra bilde, men kan du gjøre noe med den stripete genseren bak spilleren, synes den er forstyrrende. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Det kan jeg forsåvidt, men ettersom jeg er pressefotograf vil det i mange tilfeller være tabu Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den la jeg ikke merke til før den ble et tema, og jeg synes den er fin. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hva mener du med det? "er ikke sikker hva tabu" betyr. Endret 9. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Bilder som skal på trykk i publikasjoner som følger Vær varsom-plakaten og PFUs regler skal ikke være manipulert. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Litt googling for dagen gjør godt for knollen over kragen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da forstår jeg. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå