medlem-108338 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det noen som har en 48 timers gull til meg? Blir så kjedelig å gå gjennom denne natten og søndagen hvis jeg ikke er gull.. Hvis du er en engel og har en 48 timers til meg så send koden til pN I CatoZ Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skulle akkurat til å lage et emne om det selv. Har nettopp kommet hjem fra ferie og gull medlemskapet mitt har gått ut, og nå sitter jeg hjemme i en helg uten gull. Så hvis det er noen som vil hjelpe meg å ha det kult denne helgen, så send meg gjerne en 48 hour trial gold på PM. Etter CatoZ har fått en da så klart, ellers ville det blitt litt urettferdig. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vet ikke om dette fungere, men er du så desperat kan du jo prøve: http://forums.maxconsole.net/archive/index.php/t-89015.html Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Begge fått koder eller trenger noen av dere fortsatt? Har en liten bunke av de etterhvert, så et par kan jeg sikkert avse Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 den tropicana twister greia fungerer ikke lengre... Det ble konstantert sist gang noen lagde en slik tråd... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hvorfor kan dere ikke bare bestille online på xboxen? billigere og kjekkere Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 En fyr på QXL som selger 13 måneders gold for bare 350kr! Jeg bestilte nettopp av han også Xbox Live Gold til 350kr Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kanskje han kjøper fra ebay for 270? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis noen har en kode så hadde jeg blitt veldig glad for å få den skjeder meg så synsykt, send på PM:) Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Begge fått koder eller trenger noen av dere fortsatt?Har en liten bunke av de etterhvert, så et par kan jeg sikkert avse Ja jeg trenger (bare send på PM mye lettere og raskere Endret 11. august 2008 av CatoZ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 kanskje han kjøper fra ebay for 270? Det jeg også pleier å gjøre. Betalte nylig 270-280 for 12+1 mnd. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Begge fått koder eller trenger noen av dere fortsatt?Har en liten bunke av de etterhvert, så et par kan jeg sikkert avse Dersom bunken din fortsatt er til å ta av, hadde det vært supert om jeg kunne fått en av deg. Gold gikk ut idag, og hadde noen planer for kvelden. Så PM meg dersom det lar seg gjøre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Trenger kode jeg å! Send PM vist dere er greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå