Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Nja kan hende jeg leste noe om en som trengte hjelp til og finne en pc skjerm 15-20 tommer som han kunne bruke til og vise bilder på men vet ikke om det er han du kjenner. Blir nok ikke noe problem og få den opp, vær forsiktig bruk tid og ikke stress så bruk antistatisk utstyr. Lykke til Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
EiviHans Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Her har du prosjektet til kompisen min. Tror ikke det er den samme som du mener Antistatisk utstyr? Har normale skrutrekkere mm. med gummihåndtak, så det skal ikke være noe problem. Dessuten så skrur jeg ikek på en maskin som er koblett til en kontakt, har ikke lyst til å få støt akkurat ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Åja nei det er vis du tar i pc-en så kan du ødelegge deler og sånt er det vist. antistatisk Brukte bare sånn armlenke og et vanlig gummi skrujern jeg, å få støt er ikke så morsomt nei, presterte og ta i et sånt strømgjerde som kuer har og det ekke ille men du fikk sånn ekkel prikking i kroppen. Spennende kabinett prosjekt må jeg si. var stilig og se på også. Lykke til med oppgradering din. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
EiviHans Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 Daså Jeg har bare lært at hvis jeg ungår å ta på div. brikker, overflater som er festet på kort ol. pluss å ungå å ta på de delene som skal plugges inn i datan så skal det gå fint. Samtidig kan man bruke gummihansker, men det var ett godt tips det med antistatiske verktøy skal ta en titt på det ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg har også hørt dette om gummi hansker og sånne å ikke ta på forskjellige områder. Men fikk også høre i det jeg skulle bygge min egen pc at det kunne være smart og ha dette også kun for enda en sikkerhetes skyld, og det er jo en billig invistering i tilfelle noe blir ødelagt på grunn dette. Du får ha lykke til med byggingen og ta det rolig og forsiktig bare. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå