sharpshooter491 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 satt og spillte COD4 i natt og plutselig, frøs alt. greit nok, tenkte jeg og startet opp igjen. Da kom problemet, det ville den ikke. hver gang jeg prøver å starte den, så gir dem meg grønt lys, gult lys og deretter konstant rødt blinkene lys. har søkt litt rundt på nettet, og finner da tittelen på dette problemet. "red light of death". Noen som har noe erfaring med dette problemet, og vet om dette kan fikses manuelt? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ikke for å virke frekk, men er du et troll? Hvorfor skulle han være det? Dette er et reellt problem. Jeg vet ikke hvordan man kan fikse det manuelt, kanskje det fungerer å ta ut å inn harddisken? Ellers så må du nok sende den inn til rep. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 er ny bruker her, og har hørt at dette er et seriøst forum. fikk motbevisst det med en gang men ja, må nok inn til service ja dette var bare et desperat forsøk på å få fiksa dritten.... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Veldig mange som e "ny" pleier å trolle, så beklager det der e ellers et seriøst forum E visst kommet mange sånne problemer i det siste. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 såpass, ja;) nei, er nok ikke et "troll" men tilbake til casen: får nok sende in konsollen. kjipt som f***! you don't know when the problem is going to hit YOU! Nobody's safe! Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ser ut som din Ps3 er kaputt, ja! Men når spillet frøs, brukte du bryter'n? Min første hadde en eldre firmware, og mens jeg spilte cod 4 online frøs'n. Så smart som jeg var skrudde jeg av med bryteren og klarte å ødelegge motorikken i blu-ray'en. Er ikke det samme men.. antageligvis var det noe som ble ødelagt Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Nei, gjorde ikke det. Har vært veldig forsiktig med bruken av denne. Sony kunne like så godt innstallert en "self-destruct" mitt på konsollen ;P hoff.... husker den gangen når jeg satt og lo av folk som hadde problemer med konsollen deres, blir nok ikke og gjøre det igjen Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Virker som om du har samme problem med din PS3 som jeg hadde med min egen. "Fenomenet" kalles "Yellow Light of Death" og indikerer en maskinvare-feil. Det er mest trolig vifte eller CPU-feil, jeg prøvde å bytte ut 160GB disken jeg hadde med den originale 40GB disken til ingen nytte, du kan selvfølgelig prøve dette siden jeg ikke kan garantere at det ikke er feilen med din konsoll. Utrolig kjip feil, men sånt skjer. Har snart ventet i 7 uker på ny konsoll, leverandøren har ingen konsoller tilgjengelig per nå, men får snart inn nye, så den kommer vel tilbake snart får jeg håpe. Lykke til med din. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 virker som om Sony ikke gidder å sende inn ps3'r her til lands.. Det kom inn noen da MGS4 kom ut, for da ventet jeg i 4 1/2 måned på min.. da det endelig kom noen, som jeg fikk kranglet meg til! Nå skal de vel fase ut 40gb'n med 80 gb'n, så det kommer vel ingen før det regner jeg med.. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 virker som om Sony ikke gidder å sende inn ps3'r her til lands.. Det kom inn noen da MGS4 kom ut, for da ventet jeg i 4 1/2 måned på min.. da det endelig kom noen, som jeg fikk kranglet meg til! Nå skal de vel fase ut 40gb'n med 80 gb'n, så det kommer vel ingen før det regner jeg med.. Du vet vel at du kunne refundert pengene? Uansett, 80 gigaen kommer 27 august. Er vel ikke lenge å vente da? Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 noen som vet prisen til 80GB'en? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 noen som vet prisen til 80GB'en? skal vist vere det samme som 40gigen...også skulle 40 gigen ned i pris? blir sikker 4000-4500 Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 ikke verre?? hmmm... tro om jeg kan få min PS3 byttet mot 80GB, siden det tydeligvis er noe hardware feil på min? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 virker som om Sony ikke gidder å sende inn ps3'r her til lands.. Det kom inn noen da MGS4 kom ut, for da ventet jeg i 4 1/2 måned på min.. da det endelig kom noen, som jeg fikk kranglet meg til! Nå skal de vel fase ut 40gb'n med 80 gb'n, så det kommer vel ingen før det regner jeg med.. Du vet vel at du kunne refundert pengene? Uansett, 80 gigaen kommer 27 august. Er vel ikke lenge å vente da? Nei, fordi den var amerikansk.. Så lot det ta sin tid, og fikk til slutt en gratis norsk 40gb, med MGS4.. jeg klagde ikke etterpå! Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Gikk i dag ned til Gamestop å klagde, men ble konfrontert med; "Ikke noe vi kan gjøre, dessverre"! Får ikke denne fikset via butikk, siden dette er en 60GB-modell. Ble bedt om å ringe Nordisk Film å få den fikset direkte gjennom dem. Har hørt at de byr på mye problemer, så blir spennende å høre fra de jæ*** danskene men har nok innerst inne forberedt meg på å kjøpe en ny... Lenke til kommentar
Onslaught Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Føler med deg. Endret 15. august 2008 av Onslaught Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Neeeei... Gruer meg til det er min tur! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mulig jeg tar feil nå, men hvis du har kjøpt den hos Gamestop og har kvitteringen på den, så har de krav på seg til å ta den inn og sende den vidre til service. Mulig dette er mere tungvindt, enn å sende den direkte til Nordisk Film, men krever du det må de bare. Lenke til kommentar
sharpshooter491 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg kjøpte den hos Free Record Shop, som nå har blitt kjøpt opp av Gamestop, og alt av kunde-informasjon har vist nok blitt slettet. Høres rart ut, ikke vet jeg... :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå