The Stig Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hallo. Lurte på om det er flere her som har e-post gjennom domeneshop.no, og har nå vært uten e-post den siste uken? Jeg la ikke merke til før i går at jeg ikke har mottatt noen ny e-post siden 28. Juli, jeg tenkte kanskje det var ekstraordinært stille for tiden. Men nå har det altså gått en hel uke uten ny e-post, ergo må det være noen feil hos domeneshop. Lurte derfor på om det er flere her som opplever det samme, eller om det bare er hos meg Lenke til kommentar
ovejohnsen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hallo. Lurte på om det er flere her som har e-post gjennom domeneshop.no, og har nå vært uten e-post den siste uken? Jeg la ikke merke til før i går at jeg ikke har mottatt noen ny e-post siden 28. Juli, jeg tenkte kanskje det var ekstraordinært stille for tiden. Men nå har det altså gått en hel uke uten ny e-post, ergo må det være noen feil hos domeneshop. Lurte derfor på om det er flere her som opplever det samme, eller om det bare er hos meg jeg har epost fra domeneshop og har ingen problemer Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Og du har selvsagt kontaktet domeneshop for å høre om de vet om noen problemer, eller kan sjekke om det er noe feil? Og har du prøvd å sende en epost til deg selv fra f.eks hotmail, gmail etc? Og hva slags epost program bruker du? Har du sjekket om det er noe som stopper opp der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå