Hei8787 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har begynt å trene, litt utholdenhet og muskler. Har sett litt på disse måltidsersttatterne som skal være bra for bygging av muskler. Vil det si om jeg drikker shake hver dag, 2 ganger om dagen så vil hjelpe mot at musklene blir større, fortere? kan man virkelig drikke en sånn shake og bli mett i noen timer? Har sett litt på Pro-45, noen som har erfaringer med denne? Den er relativt billigere enn mealTech. Hvordan maskiner burde jeg bruke? Trener på sats, så tar noen av de aparatene hvor man må løfte oppover, bortover og nedover, burde jeg løfte noe mer? vekter? Mange spm men Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vanlig proteinpulver f.eks Whey Tech kan også brukes som måltidserstatter. Disse "Meal RP" produktene er ikke noe hokkus pokkus. For å bli sterk er det godt kosthold og hard trening som hjelper. Noen tips er: - Mye proteiner - kcal overskudd - Gjerne kreatin - Mye styrketrening Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Så om jeg trener masse styrke, i tilegg til å drikke kreatin og shake, så kommer musklene fortere enn om jeg ikke hadde tatt det? Kan nevnes at jeg har "normal" kroppsbygning, og vil få litt mer muskler i armer og mage. Bort med fettet, og mer muskler. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Det er vanskelig å øke mye i styrke samtidig som du fjerner kroppsfettet. Å fjerne fett krever kaloriunderskudd, mens det å bygge muskler krever kalorioverskudd, og da må du altså legge på deg. "Proffene" bygger muskler og fett om vinteren (bulk), så hiver de seg på diett nærmere sommeren (deffing). Som nybegynner vil man kunne bygge muskler og fjerne kroppsfett samtidig, men du oppnår ikke spesielt gode resultater med styrketreningen, og etter noen måneder vil det stoppe delvis opp. Og ja, kreatin vil gjøre at musklene dine tar inn mer vann, og du vil kunne løfte flere reps. Proteiner er viktig for at kroppen skal kunne bygge muskler. Husk at kostholdet er MINST like viktig som selve styrketreningen. Endret 9. august 2008 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Raager Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Er du ute etter en bra måltidserstatter som også er gunstig på pris, ville jeg gått for denne: Biomeal fra myoshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå