mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kan man f.eks. lage oppstertsdisketter til partition magic rescue med en slik pendrive? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan ihvertfall boote fra dem, om hovedkortet ditt takler boot fra USB, men om Partition Magic klarer å LAGE bootdisker på USB er en helt annen ting. Jeg kan prøve... om jeg finner min PenDrive Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 fint om du kan teste det :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Den laget den første disketten, men PM7.0 som jeg har vil ha to disketter. Størrelsen på disken er rett og slett hardkodet inn i selve programmet... Om du kan omgå dette ved å føkke litt med config-filer, skal være usagt, men sånn umiddelbart funker det IKKE. (du får bare EN diskett inn på EN PenDrive) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 tusen takk for info, blir vel litt drøyt å kjøpe 2 pendrives for å boote med partition magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå