Gå til innhold

Problem i S.T.A.L.K.E.R


Anbefalte innlegg

Hey

 

Har kommet ett stykke i stalker, har nettopp møtt sjefen til Duty og han vil att jeg skal infiltrere basen til Freedom i the scrapyard, for å få tak i en Bulldog 6 granatkaster. Han sier att siden jeg ikke er medlem av Duty vil jeg kunne få Freedoms tillit og få snakke med sjefen i basen. PROBLEMET er att jeg tidligere har hjulpet Duty med å angripe den basen og har selv sendt denne sjefen jeg skal snakke med til de evige jaktmarker, og det er ikke snakk om å kunne snakke med Freedom selvsagt, de skyter så fort de ser meg.

Og jeg har ikke peiling på hvor jeg skal finne den Bulldog 6 granatkasteren, så lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med dette.

 

Fint om noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er en liten snutt

 

Husker x16 og x18, syke greier. Det er vanvittig stemning i spillet som du sier, jeg har ikke spilt noen andre spill med en slik stemning. Du får ha lykke til vider da, stemningen fortstter helt til siste slutt :!: Men husk STALKER clear sky 29 august!! sitter bare å venter på det nå :p

Endret av Intellio
Lenke til kommentar

Nå holder jeg på med ett annet mission, ser ut som en bug her, fikk i oppgave å drepe en bandit leder som heter Poker, han skal være i Dark Valley ifølge Duty lederen. Men kartet viser ikke hvor han er og når jeg trykker sånn att gps en skal vise vei så mener den att jeg skal til Agropom (noe lignende) Research Institute men det står ikke hvor han er her. Så er litt forvirra...

Lenke til kommentar
Nå holder jeg på med ett annet mission, ser ut som en bug her, fikk i oppgave å drepe en bandit leder som heter Poker, han skal være i Dark Valley ifølge Duty lederen. Men kartet viser ikke hvor han er og når jeg trykker sånn att gps en skal vise vei så mener den att jeg skal til Agropom (noe lignende) Research Institute men det står ikke hvor han er her. Så er litt forvirra...

 

Den gps greia er noen ganger bugga. Det er det som er litt kjedelig med STALKER, at det er noen bugs igjen. Du får lete rundt i området, kanskje du finner han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...