creAtiive Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Vil gjerne ta backup av systemet. Tilfeller noe skjer.. Hvordan gjør jeg det? Skal jeg gjøre det slik?: Så lime inn på den eksterne hardisken ? Endret 9. august 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nei, du bruker windows backup and restore center. Gå til kontrollpanelet og velg backup and restore. Står forklart hvordan man gjør det hos Microsoft Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Nei, du bruker windows backup and restore center. Gå til kontrollpanelet og velg backup and restore.Står forklart hvordan man gjør det hos Microsoft Jeg har Home Prenium. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er flere komersielle programmer folk foretrekker. For å nevne noen : Acronis , Norton/Symantek Ghost , Paragon Men ingenting er gratis. Eneste brukbare gratis jeg kjenner til er driveimage xml fra runtime.org . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå