Montolio Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Heisann! Noen som vet om det er noen plasser hvor man får kjøpt Mack øl i Oslo? Vanlig type eller sommerøl. mvh Øltørst tromsøværing i Oslo EDIT: typo Endret 9. august 2008 av Montolio Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ultra, og helt sikkert en masse andre butikker. Hvilken bydel? Av sommerøl er det smrprty som gjelder Ellers må du prøve Fluid hvis du ikke har gjordt det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Javel, sømmerøl, altså!? Høres nesten ut som dop ... Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Skal du med mack øl da? Andre største skvipet, rignes, er jo allerede der du bor. Første er der du hører hjemme. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Skal du med mack øl da? Andre største skvipet, rignes, er jo allerede der du bor. Første er der du hører hjemme. Mack øl er godt, enten du liker det eller ikke! Forøvrig bor jeg helt nede på Grønland (ca. ved Grønlandsreiret), er det noen butikker i nærheten der som selger det? evt. nært sentrum? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg bor ikke i Oslo, og vet ikke hvilken butikker som selger Mack, men har et par forslag: Coop Mega på Tøyen, Meny på Grønlands torg, og Ultra (som jeg har nevnt før).(Finnes på Bryn, Alna, og Stovner). Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 De større COOP-butikkene bruker å ha det. OBS og MEGA. Eller så kan du jo ty til de andre himmelske sortene de selger, som skotsk, irsk og engelsk draught/ale Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Fant en butikk rett ved siden av Colloseum, tror den het Centra eller noe lignende Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Meny inne på oslo City har det, tror også meny på grønland har mack øl. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Har sjekka Meny på grønlands torg, som er den eneste meny på Grønland jeg vet om. Kan sjekke Oslo City i morgen. Takk for tipset Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ser det er en gammel tråd. Men for de som lurer har Olsen Cafe Mack-pilsner på tapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå