Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Vista re install

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned nero burning room, vista compatible! Endelig tenkte jeg!

Men etter jeg skulle installere d,fikk jeg et virus/orm/trojaner! Csrss.exe...Jeg googlet csrss.exe og fant ei side :

http://www.computerhope.com/issues/ch000916.htm..

På denne siden står det at det er: The csrss.exe is a critical system process that cannot be removed from the Task Manager without causing issues with Windows.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har tenkt å installere Windows Vista pånytt..Men hvordan gjør jeg dette? Må jeg avinstallere Vista også formatere? Vista er jo en oppgradering av XP..Hva kan jeg gjøre? Jeg prøvde å sette xp platen inn under oppstart,jeg skulle prøve å installere pånytt,men det gikk ikke.Jeg prøvde å reparere,men det gikk heller ikke..Hvorfor går ikke dette?

Dette er hva andre brukere har skrevet:

Csrss.exe bruker mer av prossesoren,stjeler litt av bredbåndsfarten,noen programmer går tregt..Men jeg har ikke oppdaget noe av dette. Men jeg vil få fjernet dette..

Noe tips om hva jeg kan gjøre?

Heeeelp!:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Innstalere XP

Sett inn XP cd-en i dvd rommen til pc-en

så trykker du at pc-en skal starte så vil det dukke opp noe på skjermen som sier "press enter to bott from cd" mest sannsynlig.

trykk en tast da så dukker det opp noe nytt hvor det står at du skal velge om du vil innstalere eller reparere.

Du skal trykke innstalere. så skal du få muligheten og velge om du vil slette partisjonen.

Så velger du ja og sletter den, så velger du og åpne en ny partisjon på det upartisjonerte området som ligger der.

når du har brukt hele hardisken til dette området så velger du at vista på denne skal innstaleres på denne.

Så er det bare og vente mens filene innstaleres.

Legger med et bilde av hva du vil oppdage når du skal innstalere XP.

Du skal velge "delete the selected partition"

og etter det så trykker du bare på enter og lar XP innstalere seg.

post-150227-1218305500_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...