Gå til innhold

BK: Svart brud, i tre versjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blå er best, men jeg tenker ikke særlig mye på bryllup når jeg ser bildet. Det minner mer om et innercover-bilde. Som slettes ikke er verst det heller. Noen kommer sikkert til å be deg rydde opp blant hårstråene. Til det sier jeg bare pft. Takk for at du har valgt den naturlige løsningen.

Lenke til kommentar

Et flott bilde jeg er sikker på at brudeparet vil sette pris på :thumbup: Liker også det at du har gått litt utradisjonelt til verks her, ikke nødvendigvis negativ - som du så praktfullt visualiserer her.

Tar meg også i at jeg legger hodet på skrå i det jeg ser på bildet, utolig hvor lett vi lar oss påvirke av det vi ser... ;)

Blå. uten tvil den blå utgaven.

EG

Lenke til kommentar

Likte fargene i bilde nummer 2 best (for det er jo samme bilder)... artig vri du har gjort på brudebildet, liker at det blåser litt i hårene...

Fin brudekjole forresten :p

EDIT: etter litt tenking; kanskje det ville passet med en blanding av nr 1 og 2...? :hmm: Likte nemlig hudtonene i nr 1 og bakgrunnen i nr 2..

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
EDIT: etter litt tenking; kanskje det ville passet med en blanding av nr 1 og 2...? :hmm:

Jeg er egentlig enig, tror nok en mellomting mellom 1 og 2 vil se bra ut. Likte særlig fargetonene på modellen bedre i versjon 2, men bakgrunnen blir kansje en smule for grå. 1'ern er på en måte litt for hard i fargene :)

Sort/hvitt versjonen er jo forøvrig veldig fin den og, men overkroppen blir vel kansje en smule lys i forhold til ansiktet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...