cruelphotography Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Brud fra noen helger ago. Usikker på hvilken versjon jeg liker best her. Heller litt mot den blå - tror jeg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Den blå er best, men jeg tenker ikke særlig mye på bryllup når jeg ser bildet. Det minner mer om et innercover-bilde. Som slettes ikke er verst det heller. Noen kommer sikkert til å be deg rydde opp blant hårstråene. Til det sier jeg bare pft. Takk for at du har valgt den naturlige løsningen. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Bra bilde. Likte helt klart fargene til bilde i midten best. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Er jo vind, og vil jo ikke fjerne følelsen av vinden, derfor har jeg beholdt hårene. Takk for kommentarer begge to, ser det er litt delte meninger =) Ikke nødvendigvis mye brudefølelse nei, ville ha litt mere fashion preg. Vi prøver å være litt variert og litt ny, så tar ofte litt annereledes brudebilder =) Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Et flott bilde jeg er sikker på at brudeparet vil sette pris på Liker også det at du har gått litt utradisjonelt til verks her, ikke nødvendigvis negativ - som du så praktfullt visualiserer her. Tar meg også i at jeg legger hodet på skrå i det jeg ser på bildet, utolig hvor lett vi lar oss påvirke av det vi ser... Blå. uten tvil den blå utgaven. EG Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Takk for hyggelige kommentaren ElGorilllos =) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 har du ikke skrevet det, så har jeg ikke sett at dette var ei brud Personlig liker jeg best versjon nr 2.. Er så mye fint og rolige elemter i bildet, og mindre farge gjør det mer pent å se på. Dog min mening . Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Likte fargene i bilde nummer 2 best (for det er jo samme bilder)... artig vri du har gjort på brudebildet, liker at det blåser litt i hårene... Fin brudekjole forresten EDIT: etter litt tenking; kanskje det ville passet med en blanding av nr 1 og 2...? Likte nemlig hudtonene i nr 1 og bakgrunnen i nr 2.. Endret 10. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 EDIT: etter litt tenking; kanskje det ville passet med en blanding av nr 1 og 2...? Jeg er egentlig enig, tror nok en mellomting mellom 1 og 2 vil se bra ut. Likte særlig fargetonene på modellen bedre i versjon 2, men bakgrunnen blir kansje en smule for grå. 1'ern er på en måte litt for hard i fargene Sort/hvitt versjonen er jo forøvrig veldig fin den og, men overkroppen blir vel kansje en smule lys i forhold til ansiktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå