Gå til innhold

Creative MegaWorks THX 6.1 650

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet når disse kommer til Norge? De kom ut i Statene 11. Mars og nå er jeg litt smålei av å vente. Komplett kunne ikke si noe fornuftig om når de kom (eller om de i det heletatt skulle ta dem inn...), men de er nå for salg for rundt $400 i Statene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Dette er bare en liten bump... Jeg ser at disse høytalerene er i salg i Europa, men har ikke funnet de noe sted i Norge enda. Faktisk er det en ny versjon som selges nå - Creative MegaWorks 6.1 650D. Noen som har sett noe til de?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg sendt ut mail og fått svar fra en rekke webshop'er. De vil alle ta inn høyttalerne så snart de kommer til Norge, men ingen kunne si når dette evt. ville skje. Etter å endelig fått studielån ser jeg meg nødt til å bestille de via Creative sin webshop. Blir sikkert ikke en billig affære, men når jeg først skal kjøpe et 6.1 lydkort (audigy 2) vil jeg ha høyttalerne som er laget for å best matche det. Det blir selvsagt litt moms og postens ekstreme avgifter, menmen.

Er det forresten noen som har noe erfaring med disse høyttalerne? Jeg har lest endel tester av de og de virker ganske så lovende.

Lenke til kommentar
Etter å endelig fått studielån ser jeg meg nødt til å bestille de via Creative sin webshop. Blir sikkert ikke en billig affære, men når jeg først skal kjøpe et 6.1 lydkort (audigy 2) vil jeg ha høyttalerne som er laget for å best matche det. Det blir selvsagt litt moms og postens ekstreme avgifter, menmen.

Just as a side note:

Jeg kjøpte en Digital In/Out-modul fra Creatives webshop en gang - prisen ble oppgitt på webben til å være €99. Tenkte ikke no særlig over frakt og greier, siden jeg virkelig hadde bruk for den. Uansett, den kom på døra etter en tid - til nøyaktig €99. Lurer på hvor det ble av toll etc.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte en Digital In/Out-modul fra Creatives webshop en gang - prisen ble oppgitt på webben til å være €99. Tenkte ikke no særlig over frakt og greier, siden jeg virkelig hadde bruk for den. Uansett, den kom på døra etter en tid - til nøyaktig €99. Lurer på hvor det ble av toll etc.

Da var det bestilt fra Creative webshopen. Kanskje jeg blir like heldig som deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...