ericwiks Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Satellite U400 er en liten og god bærbar, med unikt design og skinnende tastatur. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det var hvertfall en blytung 13". Prisguiden, som jeg måtte klikke meg inn på for å lese vekten, oppgir hvertfall 1.9 kg. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hmm... Min maskin er da helt lik denne, men har 15" skjerm, Radeon HD 3470 skjermkort og 4 gb ram og 320 gb harddisk... kjøpte den samme dag dem fikk den inn på elkjøp for 7000. Pen og kraftig nok maskin i massevis til surfing Endret 9. august 2008 av Huffern Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Synes designet er rett og slett stygt, ikke visuelt, men i praksis. Såpeglatte taster, hva i all verden er poenget med det? Greit nok at Toshiba prøver å imponere på designfronten, men å la design gå ut over funksjon er bare idiotisk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 alright! digg med test av denne da siden jeg har sett på den som en evnt. kandidat til skolepc Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Svært godt valg av laptop å teste. Har gått og vurdert denne og lignende Toshiba-modeller en stund som PC til skolebruk. Vet dere om den takler 720p video greit? Det er definitivt en avgjørende faktor for PC-valget mitt, og om den håndterer det er det store sjanser for at jeg ender opp med denne. Liker ikke blankt tastatur i det hele tatt, men jeg overlever vel. I verste fall får jeg se om jeg finner en gjennomsiktig spraymaling jeg kan gi de litt tekstur med. Lenke til kommentar
olz Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Blangt tastatur ja...Med litt bruk og fettete fingra er det ikkje blankt lenger masse synlige ripe, skjolda o.l. blir nok et problem på dei blanke flatene etter litt bruk. ...men ellers helt grei pc Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har ikke denne, men kjøpte meg U300 for 1 mnd siden som demovare. Etter å ha vurdert U400 da U300 ble lagt ut for 5480 kr på komplett med T7500 CPU på 2.2 ghz, 2 gb ram osv. noe som jeg synes var et kongekjøp for de specs jeg fikk på min. Ble noe forundret over at U400 ikke har ekstern sata, det har nemlig min. Sammen med BT support osv. Bare lurte på det der med å klemme på plasten over minnekortleseren, hvem gjør egentlig sånt? Vil derimot være enig i at tastaturet kan være litt mykt, men det gir ikke fra seg lyd på U300 og var faktisk en noe jeg ble raskt vant til. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vet dere om den takler 720p video greit? Det er definitivt en avgjørende faktor for PC-valget mitt, og om den håndterer det er det store sjanser for at jeg ender opp med denne. Jeg sitter her på en 1,6GHz T2050 med enda dårligere skjermkort (fortsatt innebygd.) Den klarer 720p uten store problemer, men å ha noe veldig avansert gående i bakgrunnen samtidig anbefales ikke. Lenke til kommentar
eljon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bestilte denne pc'en fra Netshop og fikk den i går. Førsteinntrykket er bra, men batteriet varte kun i 50 min første gang. I testen står det at batteriet varer i 3 timer og 40 min. Ladet det helt opp før jeg brukte det. Men jeg har hørt at man må lade det opp noen ganger før det blir bedre. Er det sant? Fint om noen kan gi meg noen råd.. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bestilte denne pc'en fra Netshop og fikk den i går. Førsteinntrykket er bra, men batteriet varte kun i 50 min første gang. I testen står det at batteriet varer i 3 timer og 40 min. Ladet det helt opp før jeg brukte det. Men jeg har hørt at man må lade det opp noen ganger før det blir bedre. Er det sant? Fint om noen kan gi meg noen råd.. Går utifra at du kjørte alt på "full pupp" sjekk power savings settings Lenke til kommentar
DheOne Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 > Toshiba kaller denne funksjonen "USB Sleep and Charge", hvorfor man må inn i BIOS for å > aktivere denne funksjonen forstår vi derimot ikke. Bra at denne funksjonen kan skrus av. Er jo irriterende om alle USB-enheter må kobles fra hver gang man skrur av PC'n for ikke å tømme batteriet. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vet dere om den takler 720p video greit? Det er definitivt en avgjørende faktor for PC-valget mitt, og om den håndterer det er det store sjanser for at jeg ender opp med denne. På generelt grunnlag går det an å si at prosessoren i denne maskinen er sprek nok til å håndtere 720p-strømmer uten problem, uansett format. 1080p burde også gå bra, så lenge du bruker en effektiv dekoder som utnytter begge kjernene og bitraten ikke blir for høy (H.264 rett fra Blu-Ray hvor bitraten fort kommer opp i 35 Mbit/s kan muligens bli i tyngste laget for prosessoren alene, 1080p i ~15-20 Mbit/s burde funke). Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Toshiba kaller denne funksjonen "USB Sleep and Charge", hvorfor man må inn i BIOS for å aktivere denne funksjonen forstår vi derimot ikke. Dette kan jeg forstå helt fint, høres ut som ren sikring mot sutring fra forbrukere, folk er tross alt gale Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva er egentlig forskjellen paa modellene u400 13N, u400 13F osv?? Har sett litt forskjellige bokstaver. Lenke til kommentar
Eliaz Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Greier denne å dra CS:S? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har disse maskinene scoll-felt på touchpaden? Kan ikke finne en test av disse maskinene hvor dette er nevnt. Notebookreview har en test av non-glossy versjonen av denne maskinen, og den har ikke scoll-felt på touchpaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå