Trondhe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har hatt trådløst nettverk en stund, Linksys WRT54GL. Jeg har alltid kunne sittet på mobilen min å surfe på internett, helt til jeg for en stund siden måtte restarte routeren. Etter dette har jeg ikke klart å logge meg på. Det kommer opp at WLAN'et ikke er tilgjengelig når jeg prøver å connecte. Jeg vet også at det ikke har noe med mobilen å gjør, ettersom jeg ofte kobler meg opp hos venner. Vi har 2 bærbare i huset også, og det funker uten problem. Jeg har konfigurert til Statisk IP og trodde en stund det kunne være problemet, men jeg prøvde å motta automatisk uten hell. Noen som vet hva jeg må gjøre? Mobilen min er forøvrig en E51 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis du ser nettverket med mobilen bør du sjekke om det ligger inn kryptering eller feil nøkkel på profilen. Prøv evt å endre navn (SSID) i routeren og connect på nytt. Ser du ikke nettverket med mobilen så bytt kanal i router hvis den er 12 eller 13. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå