Gå til innhold

Beste musemappa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en ErgoLine musematte hos Komplett (ikke nettet) i sommer etter jeg fikk en liten senebetennelse (hardt med sommerjobb foran pc). Ufattelig digg å jobbe med. Bruker i tillegg albuestøtter, også kjøpt på Komplett - kosta litt, men er så absolutt verdt det. I januar kjøpte jeg en Everglide Giganta Optical Smoke. Denne brukte jeg i to dager før den havna i skuffen. Den er ujevt, ru og sannsynligvis best egna for ball-track mus. Min logitech mouseman cordless hakka hvertfall noe sinnsykt på den, både pga optikken og ruheten i "plata". (ja, jeg bruker skatez).

Så min anbefaling havner på en noe ukjent, hvertfall for meg, ErgoLine matte. Kan nevne at jeg har hørt mye pent om func, men aldri testa...

Lenke til kommentar
Bruker den jeg fikk når jeg kjøpte PC-en min... Elkjøp-matte. (Ja, jeg vet jeg kommer til å bli mobbet for dette) Funker greit nok med optisk mus.

Vi alle har gjort grusomme ting...

Selv har jeg kjøpt en Logitech Wingman Gaming Mouse og ei ALLSOP-matte på Elkjøp. (Selger-fyren der var grei og lur, og solgte meg en BRA mus istedetfor en sånn teit optisk MS-klump. Jeg skylder han takk.)

Lenke til kommentar

allsop musematte fra coop obs! (blå vel og merke) og en intellieye 3.0 (fordi det er ingen andre som sitter så bra i hånda som den gjør) blir pure ownage i cs (er ikke fjortiss, bare liker spillet)

har hatt fUnc og, men solgte den. men skal kjøpe tilbake en musematte, og det ser ut som jeg går for den igjen (fUnc altså)

men har litt lyst til å prøve everglide giganta, icemat og/eller steelmat

Lenke til kommentar

Jeg har en Everglide giganta. Den var god i ca. 6 mnd'er. Nå er den ganske slitt og musa glir ikke like bra lenger.

En annen ting med denne musmatta er at den spiser musføttene. Man er nødt til å bruke skatez eller en annen type teip for å unngå at musføttene blir slitt ut.

Jeg vil ikke anbefale denne musmatten til noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...