Gå til innhold

Beste musemappa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fUnc1030 er über ...

MEN - En billigere løsning som fungerer kanon er faktisk: Finn frem ca 5 fine A4-kopieringsark, legg de oppå hverandre, tape de fast til skrivebordet så hardt og stramt som mulig ... Fungerer supert :D

Bare prøv for moro skyld :)

btw - MS IE3.0 eier MX700 8)

Lenke til kommentar
Hva er den beste?

Går ut i fra at du snakker om musematter, ikke mapper (hva nå kan være). Hvis du spiller mye, ville jeg tatt en titt på omtalene vi har publisert på Gamer.no. Vi har testet de viktigste mattene på markedet for gamere. Sjekk i omtalearkivet vårt.

Lenke til kommentar

Har Everglide Giganta Optical Smoke. Er helt ekstremt fornøyd. Men den er helt stiv, så du må ha litt plass til den. Har ikke prøvd 1030, men den fungerer sikkert også. For optiske mus er denne en drøm i hvert fall... Hadde jeg hatt en (h)julmus ville jeg nok bare brukt bordet.

Det som er så fantastisk med å kjøpe de dyreste musemattene, er at du faktisk har råd til det, og du sparer deg en god del stress!

jee!

Lenke til kommentar
Ingenting slår de blå tøy-mattene til 15,- :)

Har en slik en som er sikkert 5 år gammel. Den er så full av svette/fett/cola/kaffi/te/sjokolade/altmulig at den snart kryper bortover bordet av seg selv. Men den funker helt topp!

ta bilde av den ? :smile:

Lenke til kommentar
Ingenting slår de blå tøy-mattene til 15,- :)

Har en slik en som er sikkert 5 år gammel. Den er så full av svette/fett/cola/kaffi/te/sjokolade/altmulig at den snart kryper bortover bordet av seg selv. Men den funker helt topp!

Helt topp til Word og Excel ja... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...