Papirpose Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er smak og behag. Jeg syns fUnc1030 er suveren, mens jeg kjenner folk som liker Icemat og Ratpad. Tilogmed en som foretrekker tøymatte Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Everglide Giganta (for optisk) ..full kontroll på musen Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 fUnc1030 er den beste matta jeg har prøvd noensinne. Kombinert med mouseskatez og IE3.0 er det en drøm! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det heter ikke "musemappe" C0bra! Musematte... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 fUnc1030 er über ... MEN - En billigere løsning som fungerer kanon er faktisk: Finn frem ca 5 fine A4-kopieringsark, legg de oppå hverandre, tape de fast til skrivebordet så hardt og stramt som mulig ... Fungerer supert Bare prøv for moro skyld btw - MS IE3.0 eier MX700 8) Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hva er den beste? Går ut i fra at du snakker om musematter, ikke mapper (hva nå kan være). Hvis du spiller mye, ville jeg tatt en titt på omtalene vi har publisert på Gamer.no. Vi har testet de viktigste mattene på markedet for gamere. Sjekk i omtalearkivet vårt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 btw - MS IE3.0 eier MX700 8) Not ! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 btw - MS IE3.0 eier MX700 8) Not ! Smak og behag ... Jeg mener "jo", du mener "not!" ... Skal ikke krangle med deg, jeg har i alle fall MSIE 3.0 og mener den eier MX700 ... Du har og mener sannsynligvis omvendt, ferdig med det ... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Musemappa mi er en skjult mappe i C:Mine Dokumenter . Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Musemappa mi er en skjult mappe i C:Mine Dokumenter . Luringen Jeg kan også anbefale fUnc 1030, den er bare deilig. Men unngå svart matte og trådløs optisk mus, da forsvinner batteriene i musa fort! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Tror nok det blir fUnc'en, trodde det før jeg posta og men måtte høre andre folk sine meninger. Skriver mye dialekt derfor musemappa, er vant med å si det sånn.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ingenting slår de blå tøy-mattene til 15,- Har en slik en som er sikkert 5 år gammel. Den er så full av svette/fett/cola/kaffi/te/sjokolade/altmulig at den snart kryper bortover bordet av seg selv. Men den funker helt topp! Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har Everglide Giganta Optical Smoke. Er helt ekstremt fornøyd. Men den er helt stiv, så du må ha litt plass til den. Har ikke prøvd 1030, men den fungerer sikkert også. For optiske mus er denne en drøm i hvert fall... Hadde jeg hatt en (h)julmus ville jeg nok bare brukt bordet. Det som er så fantastisk med å kjøpe de dyreste musemattene, er at du faktisk har råd til det, og du sparer deg en god del stress! jee! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har en fillerista ALLSOP-matte her, til min LogitechMousemanDual. Den funker fett. Min LogitechWingmanGamingMouse bor oppå en sånn blå billig tøymatte som jeg kjøpte på Binders. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva er en musemappe? C0bra mener musematte...C0bra: du skrev "musemappe" igjen! Det heter "M U S E M A T T E"! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ingenting slår de blå tøy-mattene til 15,- Har en slik en som er sikkert 5 år gammel. Den er så full av svette/fett/cola/kaffi/te/sjokolade/altmulig at den snart kryper bortover bordet av seg selv. Men den funker helt topp! ta bilde av den ? :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Ingenting slår de blå tøy-mattene til 15,- Har en slik en som er sikkert 5 år gammel. Den er så full av svette/fett/cola/kaffi/te/sjokolade/altmulig at den snart kryper bortover bordet av seg selv. Men den funker helt topp! Helt topp til Word og Excel ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå