super-vegi Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Auksjon på mine diamant og gull Diamant: Daniel Berg Hestad(Molde)6 Marcus Andreasson(Molde)4 Miika Koppinen(Tromsø)9 Jan Michaelsen(HamKam)5 Espen Hoff(Lyn)7 Eirik Bakke(Brann)7 Per Ciljan Skjelbred(RBK)8 Martin Fillo(Viking)10 Raio Piiroja(FFK)8 Veigar Pall Gunnarsson(Stabæk)8 Fredrik Winsnes(Godset)6 Otto Fredriksson(LSK)6 Gull: Eddie Gustaffsson(LYN)9 Børre Steenslid(Vikng)7 Erik Mellevold Bråthen(FFK)1 Ståle Stensaas(Lyn)5 Allan K Jepsen(Vif)5 Steinar Pedersen(Lsk)5 Mohammed Abdellaoue(Vif)7 Kjetil Wæhler(Vif)6 Lasse Staw(Ffk)6 Raymond Kvisvik(Ffk)4 Razak Pimpong(Viking)3 Simen Brenne(LSK)5 Douglas Seqeira(Tromsø)5 Håkon Malmstrøm(HamKam)2 Roy Miller(Rbk)5 Truls Jevne Hagen(HamKam)7 Stig Johansen(Bodø\Glimt)4 Hannes Sigurdsson(Eks Viking)1 Pål Andre Czwartek(FFk)4 Johan Lædre Bjørndal(Bodø\Glimt)2 Ole Christer Basma(Rbk)5 Magnus Powell(Eks Lyn)2 Jeg har gjitt karakter fra 1-10for vor mye jeg krever for de.. Her er de jeg ønsker: Tore Reginiussen(Tromsø)9 Daniel Fredheim Holm(Vålerenga)8 Thomas Myhre(Viking)6 Jan Gunnar Solli(Brann) Martin Andresen(Vålerenga)6 Daniel Nannskog(Stabæk)7 Jeg har gjitt karakter 1-10 for vor mye jeg ønsker dem... Det er også Auksjon på ett rødt kort,byr du en fast gull vinner du med en gang.. Lykke til! ............. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har: Tore Reginiussen Jan Gunnar Solli begge i Diamant, hva byr du?? Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Da er det liksom meningen att du skal by dem mot noen av mine Men byr Winsnes i diamant mot Solli i diamant? Lenke til kommentar
kortether Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Jeg byr Jaiteh i gull mot Miller i gull! Lenke til kommentar
96robert Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Da er det liksom meningen att du skal by dem mot noen av mine Men byr Winsnes i diamant mot Solli i diamant? Nei, men giddder du Skjelbred og Winsnes i Diamant for Tore Reginiussen i Diamant?? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Byr 200 kroner og P. Diouf og Stokholm i gull mot Koppinen i diamant.. Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 96robert:Det er deal vagfk:Det jeg har skrevet på PM.. korteher:DEAL Lenke til kommentar
kortether Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 men kan jeg få moa istedenfor miller?? Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 NEI Lenke til kommentar
kortether Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 ok, men det er greit med miller! bare ta kontakt på PM! Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Byr Inge Andre Olsen I Gull for det røde kortet. Gidder du Kanskje Andreasson eller Michalsen mot Elyounoussi I Diamant Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 9. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 Ok..Jeg vil ikke ha Tarik Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Andre som byr? Lenke til kommentar
start1 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 gunarsson og hoff mot Thomas Myhre Jan Gunnar Solli Daniel Nannskog to av de Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 11. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Gunnarsson og Hoff mot Nannskog og Solli er deal! Ta kontakt på PM Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Auksjon på mine diamant og gullDiamant: Daniel Berg Hestad(Molde)6 Marcus Andreasson(Molde)4 Miika Koppinen(Tromsø)9 Jan Michaelsen(HamKam)5 Espen Hoff(Lyn)7 Eirik Bakke(Brann)7 Per Ciljan Skjelbred(RBK)8 Martin Fillo(Viking)10 Raio Piiroja(FFK)8 Veigar Pall Gunnarsson(Stabæk)8 Fredrik Winsnes(Godset)6 Otto Fredriksson(LSK)6 Gull: Eddie Gustaffsson(LYN)9 Børre Steenslid(Vikng)7 Erik Mellevold Bråthen(FFK)1 Ståle Stensaas(Lyn)5 Allan K Jepsen(Vif)5 Steinar Pedersen(Lsk)5 Mohammed Abdellaoue(Vif)7 Kjetil Wæhler(Vif)6 Lasse Staw(Ffk)6 Raymond Kvisvik(Ffk)4 Razak Pimpong(Viking)3 Simen Brenne(LSK)5 Douglas Seqeira(Tromsø)5 Håkon Malmstrøm(HamKam)2 Roy Miller(Rbk)5 Truls Jevne Hagen(HamKam)7 Stig Johansen(Bodø\Glimt)4 Hannes Sigurdsson(Eks Viking)1 Pål Andre Czwartek(FFk)4 Johan Lædre Bjørndal(Bodø\Glimt)2 Ole Christer Basma(Rbk)5 Magnus Powell(Eks Lyn)2 Jeg har gjitt karakter fra 1-10for vor mye jeg krever for de.. Her er de jeg ønsker: Tore Reginiussen(Tromsø)9 Daniel Fredheim Holm(Vålerenga)8 Thomas Myhre(Viking)6 Jan Gunnar Solli(Brann) Martin Andresen(Vålerenga)6 Daniel Nannskog(Stabæk)7 Jeg har gjitt karakter 1-10 for vor mye jeg ønsker dem... Det er også Auksjon på ett rødt kort,byr du en fast gull vinner du med en gang.. Lykke til! ............. Byr Haraldur Freyr Gudmunsson i diamant, Kim Andrè Madsen i gull og Hans Åge Yndestad i gull mot Per Ciljan Skjelbred Deal!! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Kansje Lenke til kommentar
start1 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 solli mot hoff Lenke til kommentar
start1 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 søgård ( diamant ) gudmunsson ( gull ) h.haugen ( gull ) storbæk ( gull ) kibebe ( gull ) sokolowski ( gull ) mot piroja ( diamant ) Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 15. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Ingen av budene er deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg