Gå til innhold

Hva syntes du om mosh pits?


WD40

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntest ikke du skal slå og skubbe andre osv men lage en liten sirkel og springe rundt og rundt xD Eller noen få i midten som står og hopper og danser er sikkert veldig gøy!

 

Syntest ikke du skal slå og skubbe andre osv men lage en liten sirkel og springe rundt og rundt xD Eller noen få i midten som står og hopper og danser er sikkert veldig gøy!

Lenke til kommentar

circle pits er mye tryggere enn f eks når hele publikum står og hopper. mye mer oversiktelig, og når noen detter blir de plukket opp igjen. en annen ting er at hvis du blir skadet i en pit, har du selv valgt å gå inn dit. når hele publikum er apeshit er det litt vanskeligere å skygge banen. på DDE-konserten i selbu i sommer (ja, jeg var der, og det var storslått og vakkert) sto praktisk talt hele publikum og presset mot scenen. det er mye farligere enn en pit. folk kom grinende ut fra festivalområdet.

Lenke til kommentar
circle pits er mye tryggere enn f eks når hele publikum står og hopper. mye mer oversiktelig, og når noen detter blir de plukket opp igjen. en annen ting er at hvis du blir skadet i en pit, har du selv valgt å gå inn dit. når hele publikum er apeshit er det litt vanskeligere å skygge banen. på DDE-konserten i selbu i sommer (ja, jeg var der, og det var storslått og vakkert) sto praktisk talt hele publikum og presset mot scenen. det er mye farligere enn en pit. folk kom grinende ut fra festivalområdet.

Det kan vel være sant. Allikevel er det forferdelig lite gøy når det plutselig dukker opp en moshpit akkurat der hvor jeg står. Syns det er for dumt når man må stå og beskytte seg for å ikke bli skalla ned på konsert. O.o Ødelegger liksom litt av opplevelsen.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Moshen på Satyricon på Hove var morsom. Fy fankern det tok av da Satyr ba publikum om å slå Cavalera sin mosh :D

 

Hove var episk!

Moshpitene der var helt utrolig bra. Mine personlige favoritter var Wall of Death og alle de andre moshpitene under Bullet for my Valentine konserten, men Calavera Conspiracy hadde en av de største på hele festivalen :p

Vet ikke om Satyricon eller Purified in Blood slo dem?

Lenke til kommentar
Moshen på Satyricon på Hove var morsom. Fy fankern det tok av da Satyr ba publikum om å slå Cavalera sin mosh :D

 

Hove var episk!

Moshpitene der var helt utrolig bra. Mine personlige favoritter var Wall of Death og alle de andre moshpitene under Bullet for my Valentine konserten, men Calavera Conspiracy hadde en av de største på hele festivalen :p

Vet ikke om Satyricon eller Purified in Blood slo dem?

Var ikke på Purified men på Satyricon strakk den seg vel til en 40m i bredden da Satyr beordra større mosh. Folk gikk faen meg amokk :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...