John Keats Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva skal du gjøre med denne nye keyen? jeg fikk den : ) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Har jo en betakey som jeg fikk pga blizzcon. Måtte stresse litt for å få den skiftet til EU så jeg gadd ikke bruke den. Noen som har lyst på den? Slettet jo wow rett før accounten ble frozen slik jeg skulle "slutte". Men vil tilbake igjen nå! WTB! Er så stress å installerer. Endret 15. august 2008 av decophly Lenke til kommentar
jlek Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Har jo en betakey som jeg fikk pga blizzcon. Måtte stresse litt for å få den skiftet til EU så jeg gadd ikke bruke den. Noen som har lyst på den? Slettet jo wow rett før accounten ble frozen slik jeg skulle "slutte". Men vil tilbake igjen nå! WTB! Er så stress å installerer. Tar gjerne imot jeg ! : ) Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Henrik var først ute! TOOOO SLOW! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ikke for å gjøre dette til en trading-tråd, men hvis det er flere der ute som har en betakey til overs, eller har en som de ikke vil bruke så tar jeg mer enn gjerne byrden med å teste Lich King for dem. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg venter gjerne på ferdigproduktet, jeg. Har aldri vært noen god betatester, da jeg alltid ville sett etter mangler og feil.. (les: discovered, but not reported). Gleder meg ganske nå, ser jeg. Lenke til kommentar
ZawyeR Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Glyphs er latterlige. Hva skal vi med en Glyph som gir SW:P 3sek lengre duration? Glyphs er ikke latterlige. Du kan kun ha 2 av hver av de forskjellige Glyphene. (Minor, Lesser, Greater), hvor Minor gir deg minst nytte (for eksempel Red Lynx skin på catform) og lesser gir deg en større oppgradering, og greater gir deg størst oppgradering. jeg vil gjette SW:P +3 sec er en lesser glyph. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Glyphs er latterlige. Hva skal vi med en Glyph som gir SW:P 3sek lengre duration? Glyphs er ikke latterlige. Du kan kun ha 2 av hver av de forskjellige Glyphene. (Minor, Lesser, Greater), hvor Minor gir deg minst nytte (for eksempel Red Lynx skin på catform) og lesser gir deg en større oppgradering, og greater gir deg størst oppgradering. jeg vil gjette SW:P +3 sec er en lesser glyph. For meg er alle shadow-glyphsene lesser. Blir egentlig feil kategori det også, fordi de er så ræva. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Latterlig hvor store pets er nå om du tamer exotic pets. Har også et bilde av inscriptionmenyen: Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Her er det også adda sockets fra Blacksmithing: Lenke til kommentar
neoman Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Åsen er shaman i beta? er 51 point talentene i enchantment-elemental spesielt bra? å ikke minst trainable abilitys? tenker på å levle en men hadde vært tøft med litt info om hvordan klassen presterer i wotkl. Lurer åså på hvordan 51 pointeren i beastmastery treet fungerer? hva gjør disse exotic pettene så mye bedre? Endret 15. august 2008 av neoman Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hva er greia med disse pet-greiene? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 51 talent point i BM lar deg traina kule pets, veldig sterke pets. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Gleder meg til å spille wow igjen i exp, på hunteren Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hvor mye xp trenger en frå 70-71,71-72 osv? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 16. august 2008 Forfatter Del Skrevet 16. august 2008 2230k fra 71 til 72. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Oi!:O Tar ikke det veeeldig lang tid? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Oi!:O Tar ikke det veeeldig lang tid? Joda, har brukt en god del timer og er bare snart halveis til 71 nå Lenke til kommentar
decophly Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man kan gå til Northren i level 68? Blir vell slik at du får mye mer xp i Northren, akkurat som du levler i fra 58 -> i Outlands? Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva er greia med disse pet-greiene? Pets'ene er i stablene som vanlig (som nå da har 4 slots i stablenen), vanity pets og mounts blir trent og lagra som spells på en måte. Noe som også fører til at f.eks riding crop trengs en pr mount. Kjempe kjekt for meg som samler på vanity pets, slipper å ta opp flere bagger i banken, også kan man jo ikke slette de. Pene belf'en min med musefletter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå