Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

hva vill dette her si?:

When casting a spell:

- - - The first and second hit will add .5 secs each to the cast time.

- - - All hits after the second will have no effect.

 

- - When channeling a spell:

- - - The first and second hit reduces current duration by 25% of total duration each.

- - - All hits after the second will have no effect.[/u][/b]

 

fatter ingenting av det :p

 

Du ser en mob du vil knerte og begynner å kaste frostbolt, men du har ikke sett den store og slemme ulven som stod oppå deg når du begynte. Ulven denger deg en gang og tar nå 0.5 sekunder mer tid å få kastet. Ulven denger deg en gang til og det tar nå enda 0.5 sekunder å få kastet frostbolten (altså 3.5 sekunder tilsammen). Ulven denger deg ENDA en gang til, men nå har det ikke noe å si for tiden det tar å få kastet frostbolten, for det har ingen effekt lenger.

 

Hei dere som spiller beta :)

 

Er det sånn nå som i TBC at det er endel lett tilgjenglig utstyr på lvl 71 som er på høyde med "lett" epic på lvl 70?

 

Har en paladin som jeg lurer på og gå over til når ekspansjonen kommer, men er litt itvil da det kanskje er mindre smertefullt å levle den ok geara warrioren min..

 

Enhver ekspansjon gir "gear-reset" og som med TBC vil det være mye "lett epic" gear å henge fingrene sine i i den første sonen og de første instansene.

Slik som disse: http://wotlk.wowhead.com/?items&filter...131;crs=1;crv=0

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen formening av hva som er artigst av Shadow Priest og Mage på level 80 atm?

 

Ser ut som Mage vil gjøre mest skade, men er ikke helt sikker på hva jeg har mest lyst til å spille :p

 

Altså, folk kan gjette, men ingen vet. De forandres ting ukentlig, og det kommer nok til å fortsette til etter release også. Så gå etter magefølelse eller vent til noen faktisk VET.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...