Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er null problem å få tak i 75 mounts, selv for taurens, i WotLK.

Gnome warlock og dwarf paladin er de som kan ha flest mounts og de ligger på 100 eller rett over 100 i TBC.

Uheldigvis har tauren bare 60 eller noe sånt, men regner med at det bedrer seg betraktelig i WotLK.

Er vel litt hardt å ta i å si det er null problem med å få 75 mounts.

Kan se for meg ekstremt mye rep grinding, men hjelper vel kanskje litt at du kan få mounts ifra achivements osv.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man klare å få 75 mounts? Er det i det heletatt så mange i spillet?

 

Antall raserper side: 5

Antall landmount per rase: Tre normale - Tre swift (De ulike fargene)

Antall flyvende mounts: Tre normale - Tre swift

 

Så kan du jo plusse på PvP, instancedrops, special events og archievement mounts man kan få.

 

Har garantert glemt noe, men ja. Det er nok mounts.

 

Er nok mange hemmelige mounts ja, f.eks. denne som jeg aldri hadde hørt om før nå nylig. Tror jeg skal prøve å få tak i

Lenke til kommentar
HEi igjen

 

Finnes ikke Dreadweave versjonen av locks arena gear?. Ser bare felweave versjonen. Gjelder beta, Tenkte på Deadly/hateful gladiator

 

Ingen grunn for noe specs å ikke ha crit rating lengre.

 

_

 

Uansett, lekte litt med druiden min på PTR nå, og jeg må bare le, jeg slayer som faen siden jeg har typ 3-400 mer spelldamage nå enn jeg har i Live, healer også for cirka det samme som jeg gjør Live.

 

-

 

Loool, lekte litt mer. Metamorphis er blodimba, og kommer ALDRI til å komme Live slik den er nå. Immolation er bugged, og gjør syke mengder skade, har ingen targetcap heller, mens Shadow Cleaves for 3k? gg.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
HEi igjen

 

Finnes ikke Dreadweave versjonen av locks arena gear?. Ser bare felweave versjonen. Gjelder beta, Tenkte på Deadly/hateful gladiator

 

Ingen grunn for noe specs å ikke ha crit rating lengre.

 

_

 

Uansett, lekte litt med druiden min på PTR nå, og jeg må bare le, jeg slayer som faen siden jeg har typ 3-400 mer spelldamage nå enn jeg har i Live, healer også for cirka det samme som jeg gjør Live.

 

-

 

Loool, lekte litt mer. Metamorphis er blodimba, og kommer ALDRI til å komme Live slik den er nå. Immolation er bugged, og gjør syke mengder skade, har ingen targetcap heller, mens Shadow Cleaves for 3k? gg.

 

Alle klager visst på Meta på betaforumet tho. På 80 that is.

Lenke til kommentar

Heftig LB nerf denne patchen. Healer for ganske mye mindre atm, og mana cost i caster gikk opp fra 220 til 331.

 

EDIT: OOC må jo være bugget..ser ut til å procce ca 75%. Kan holde LB, regrowth, rejuv, wild growth oppe og swiftmende hver CD uten å miste noe særlig mana

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

hva vill dette her si?:

When casting a spell:

- - - The first and second hit will add .5 secs each to the cast time.

- - - All hits after the second will have no effect.

 

- - When channeling a spell:

- - - The first and second hit reduces current duration by 25% of total duration each.

- - - All hits after the second will have no effect.[/u][/b]

 

fatter ingenting av det :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Hei dere som spiller beta :)

 

Er det sånn nå som i TBC at det er endel lett tilgjenglig utstyr på lvl 71 som er på høyde med "lett" epic på lvl 70?

 

Har en paladin som jeg lurer på og gå over til når ekspansjonen kommer, men er litt itvil da det kanskje er mindre smertefullt å levle den ok geara warrioren min..

Lenke til kommentar
hva vill dette her si?:

When casting a spell:

- - - The first and second hit will add .5 secs each to the cast time.

- - - All hits after the second will have no effect.

 

- - When channeling a spell:

- - - The first and second hit reduces current duration by 25% of total duration each.

- - - All hits after the second will have no effect.[/u][/b]

 

fatter ingenting av det :p

 

Det vil si at visst du caster f.eks frostbolt, så vil casttime økes med 0.5 sekund hver gang du blir truffet av noe di 2 første gangene etter du begynner å caste! Etter du har blitt truffet 2 ganger, vil de neste treffene ikke ha innvirkning på casttime.

Samme med channeling, bare at her reduseres det med % og ikke tid (sekund).

 

PS: Jeg veit, dårlig forklart! :!:

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...