Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste er nok Emerald Dream.

 

ED er forresten en whacky version av Azeroth. Druidene brukte stedet til å tenke over ting og tang, helt til noe ondt begynte å ta over stedet og druidene.

 

De store portalene som har dragevoktere er dørene til Emerald Dream.

 

 

Vis de skal lage noe rundt Emerald dream så er jo område så stort at det nesten kan bli et nytt spill, kan i hvertfall ikke se for meg at fullt av level 80-90s skal ha et område som er like stort som hele Azeroth for seg selv.

Lenke til kommentar

Det murloc-kostymet var en kode folk som var på enkelte messer fikk utdelt. Ikke tilgjengelig for oss vanlige dødelige. Hørte om det første gang for leeenge siden, har ikkenoe med WOTLK å gjøre tror jeg.

 

Og disse mini companions fra Diablo er vel noe Collector's edition-greier. En kompis har en sånn mini-diablo companion han kan claime til alle nye characters, den var i CE til TBC.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Og disse mini companions fra Diablo er vel noe Collector's edition-greier. En kompis har en sånn mini-diablo companion han kan claime til alle nye characters, den var i CE til TBC.

 

Nop

 

De var pet rewards i vanilla wow. Helt andre pets i tbc ce

 

Vanilla wow pets er:

 

panda

mini diablo

en liten rasende sak som jeg ikke husker navnet på

 

Har selv panda og mini diablo. (2 forskjellige chars seff) Pandaen sover hele tiden, diablo belcher flammer fra tid til annen

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

såg på mmo-champion i dag:

New mounts

Achievement Rewards

 

Leading the Cavalry - Obtain 75 mounts. Reward - Albino Drake

 

For The Alliance! - Slay the leaders of the Horde. Reward - Black War Bear

 

For The Horde! - Slay the leaders of the Alliance. Reward - Black War Bear

 

Glory of the Hero - Complete the Heroic Dungeon achievements Reward - Red Proto-Drake

 

Glory of the Raider - Complete the Normal Difficulty raid achievements Reward - Plagued Proto-Drake

 

Heroic: Glory of the Raider - Complete the Heroic Difficulty raid achievements Reward - Black Proto-Drake

 

What A Long, Strange Trip It's Been - Complete the world events achievements. Reward - Violet Proto-Drake

 

 

Så man får mount av og klare acievements?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Mini tyrealen er fra kortet til de som var på worldwide invitational i paris i sommer. Jeg var der, og jeg har den nemlig. Også ble den delt ut som premie i noen konkurasener husker jeg. Men orginalt er de da fra WWI arrangemenet..

Lenke til kommentar
Hvordan skal man klare å få 75 mounts? Er det i det heletatt så mange i spillet?

 

Antall raserper side: 5

Antall landmount per rase: Tre normale - Tre swift (De ulike fargene)

Antall flyvende mounts: Tre normale - Tre swift

 

Så kan du jo plusse på PvP, instancedrops, special events og archievement mounts man kan få.

 

Har garantert glemt noe, men ja. Det er nok mounts.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at fury warriors er gimp nå, PcT. Kjører rundt på PTR med min crap geara warrior med TG (Crap = uncenchanta karazhan stuff, blues, et par level 60 epics) og gjør 1600 dps ubuffa på target dummies.

 

Antall raserper side: 5

Antall landmount per rase: Tre normale - Tre swift (De ulike fargene)

 

Så bra for taurens, da. Vi kan jo bruke mounts fra svimlende TO typer raser!

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...