Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn
Synes litt av laggen og dc'n har forsvunnet i det siste. Har hvertfall ikke hatt de store probleme når jeg har vært innpå.

 

tidspunkt om dagen prøvde dere da?

 

I går, mellom fire og åtte..

Lenke til kommentar

Lurer på om blizz har noen feller for gullkjøperene.

Alt du gjør blir logget, hvor mye gull du looter, vendorer osv.

 

Kanskje de gjør som i TBC har alle de skal banne på en liste, dræyer det 2 mnd får samtlige til å kjøpe wotlk og Bang ban.

Mye ekstra penger i lomma.

 

Bra de nerfet tittler, 99% av alle som hadde fått dem hadde vert gullkjøpere, folk bed bot kontoer , dele kontoer osv.

Belønne ramper hadde blitt teit.

 

Jeg gidder iallefall ikke pre-bestille pakka, forrige gang gikk jeg ned og kjøpte den kl 0900 mens 14543 stykker på forumet fikk den i posten 1400 samme dag eller dagen etter:P

Stor grunn til å pre bestille da ><

Endret av War
Lenke til kommentar
De banner jo ikke gullkjøpere.

Jo, de banner gullkjøpere og selgere.

 

Retlol er elsk atm. Manaen min går faen ikke ned! Blir regaina hele tia.

Gjorde Nexus i kveld, og gikk oom en gang, og da var den full igjen 1 sekund etter. Det er genialt, er blitt en grindemaskin nå. Sist gang jeg spilte måtte jeg regaine etter 2-3 mobs.

 

Edit: Damagen er najs den også. 1500-3000 crits på nesten alt, og critter hele tia. Skal bli levling som pokker før neste patch nå, i tilfelle de plutselig blir nerfa igjen.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Finn logger på at de banner gullkjøpere.

 

Selgere er en helt annen historie. Men jeg har enda til gode å se en eneste person nevne at de faktisk har blitt permanent utestengt for å kjøpe gull. Tror faktisk ikke engang jeg har sett en temp-ban for det.

 

Jeg har derimot sett at gull har blitt intercepta før det har kommet frem til bruker, uten at det har fått noen konsekvenser for brukeren.

Lenke til kommentar

Da banner den selgere da, poenget var at de venter til alle kineserene har oppgradert konoten før de banner VS banne med en gang de finner bevis.

18 jan eller noe 30k ban.

 

Har noen på betaen funnet ut om Tier itemsene dropper 1 og 1.

Med 7 dager reset?

Og heter de T7 eller T7,25 som alle skriver

Endret av War
Lenke til kommentar
Finn logger på at de banner gullkjøpere.

 

Selgere er en helt annen historie. Men jeg har enda til gode å se en eneste person nevne at de faktisk har blitt permanent utestengt for å kjøpe gull. Tror faktisk ikke engang jeg har sett en temp-ban for det.

 

Jeg har derimot sett at gull har blitt intercepta før det har kommet frem til bruker, uten at det har fått noen konsekvenser for brukeren.

Og så har du alle de som blir banna for å sende 5k gull til en kamerat. Det er fordi Blizzard tror de har kjøpt gull. Det samme skjer også med de som kjøpre 5k gull og blir tatt.

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som er i beta:

 

Har sett endel Death Knight klipp og spellsa dem har er riktig så imponerende, med heftige lys effekter og bing bada bing. Har dem gjort noe med resten av klassene?

 

Tenker da på fks Mage...er casting animasjonene helt like eller har dem blitt litt pussa opp? Ville bare vært litt rart hvis en klasse har noen voldsome fansy effekter og resten er datert tilbake til 2005. (Er vel da WoW kom i salg?)

Lenke til kommentar
Retlol er elsk atm. Manaen min går faen ikke ned! Blir regaina hele tia.

Gjorde Nexus i kveld, og gikk oom en gang, og da var den full igjen 1 sekund etter. Det er genialt, er blitt en grindemaskin nå. Sist gang jeg spilte måtte jeg regaine etter 2-3 mobs.

 

Edit: Damagen er najs den også. 1500-3000 crits på nesten alt, og critter hele tia. Skal bli levling som pokker før neste patch nå, i tilfelle de plutselig blir nerfa igjen.

 

Angående Nexus så er det vel noen steder der du får en buff som gir deg bedre mana regg elns?

Enig med damagen, spiller mage og fikk to fine 6500 crit dmg på rad xD Uten noen andre buffs på meg enn de jeg selv kan buffe meg med.

 

Tenker da på fks Mage...er casting animasjonene helt like eller har dem blitt litt pussa opp? Ville bare vært litt rart hvis en klasse har noen voldsome fansy effekter og resten er datert tilbake til 2005. (Er vel da WoW kom i salg?)

 

Eneste jeg har sett så langt er at Invisibility har fått en ny animasjon (Link) og de har vist fjernet de 5 sek du må vente før du faktis blir invisibil, er sikkert noe de kommer til å fikse senere men er nokså kjekt å bare hoppe rett ut av Combat ^^ reddet meg noen par ganger. De har også gjort noe med Mana Gems hvis du ikke har fått det med deg.

- Conjured mana gems no longer disappear from your backpack after being

logged out for more than 15 minutes. Higher ranks of Conjure Mana Gem

will recharge an existing mana gem to maximum charges.

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Angående Nexus så er det vel noen steder der du får en buff som gir deg bedre mana regg elns?

Enig med damagen, spiller mage og fikk to fine 6500 crit dmg på rad xD Uten noen andre buffs på meg enn de jeg selv kan buffe meg med.

Jo, det er det. Men det som er så bra er at det er sånn på alle andre plasser også. Har konstant en buff oppe som gir +24 mana i sekundet eller noe sånt og får ca. 1000 mana per seal jeg judger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...