Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg også xD

Hørt litt smårykter at det kanskje kommer til helgen eller neste uke, får krysse fingra EU får premades snart også =)

Siden US får enda en server kun til premades (Nå har de 3 servere og mindre testere enn oss, hurra for EU -_-) håper jeg på hvertfall 1 ny server in sammenheng med premades. Om de lar premades bli på Coldarra kommer hele Coldarra til å bli uspillbar til slutt, som den nesten er allerede.

Lenke til kommentar

Fortsatt en stund til talentpatchen, så bare å gjøre daily PvP-quest hver dag, det burde ikke være for ille? :p

 

Har et par alliance-alts, og jeg gjør bare noen BGs innimellom når jeg gidder. Prøver å få gjort daily PvPen hver dag i perioder. Det blir fort gear av det også, selv om man må smøre seg litt med tålmodighet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Fortsatt en stund til talentpatchen, så bare å gjøre daily PvP-quest hver dag, det burde ikke være for ille? :p

 

Har et par alliance-alts, og jeg gjør bare noen BGs innimellom når jeg gidder. Prøver å få gjort daily PvPen hver dag i perioder. Det blir fort gear av det også, selv om man må smøre seg litt med tålmodighet.

Sånn som PoM-magen? :)

Lenke til kommentar

Gi meg et par uker til, så har jeg høyere rating i arena på han enn du har :grin:

 

Oppe på 1640 rating nå!

 

Problemet her er at jeg ikke har spilt på alliance-altene mine noe særlig på mange måneder før nå. Hadde jeg gjort de questene jevnlig i hele ferien, uten å spamme BGs, ville gearet vært helt greit.

 

Som poenget mitt var; Spam BGs for honor, og det føles som arbeid. Gjør Daily PvP rundt annenhver dag => gøy.

 

Jeg fikk forresten ikke gjort AB-dailyen den natta. Delvis pga. dere, det var vel det nærmeste vi var de 3-4 forsøkene mine. Den BGen tar så skammelig lang tid.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Beklager det, kunne bare bedt oss tape med vilje, de andre tullingene på teamet kjørte bare cap and run så ;)

 

Høyere rating? Stygt redd for det :( Enda vi har fått til en del i det siste (les: 2v2, 3v3 suger jeg enda mer i)

 

forresten, gidder du måle ppm pg om debuffen er konstant oppe, snakker om MS-debuffen til fury jeg ikke husker navnet på,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...