PcT Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Rimelig sikker på at det var kungen du Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Var nok ikke det gitt.. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ravencrest? Er vel Fs fra Borked da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 nesten så man må transferre til en low populated server og få flest mulig titler og så dra tilbake til den vanelige serveren Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Var vel Fs eller Nelle som var raske, var det ikke? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 nesten så man må transferre til en low populated server og få flest mulig titler og så dra tilbake til den vanelige serveren Man burde miste server-specific titles for det. Sikkert ikke sånn det blir men sånn det burde være. Ikke noe vits i å premiere sykelig oppførsel. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Blizzard fjerner titler når man skifter server. Sånn har det alltid vært. hva vil du vite om mining da? Lurte på om det ble litt mer å lete etter, men ser ut som om det blir som BC. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nei det gjør det ikke. Er en grunn til at vi har 20+ vengeful gladiators på stormscale alene. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 der e spiller, aldrig i livet om det går og få noe titler der pga mange guild som curse har jo starta der Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 der e spiller, aldrig i livet om det går og få noe titler der pga mange guild som curse har jo starta der Om man har jobb/skole/studier den uka wotlk blir utgitt kan man bare glemme det uansett. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Faller det på 5. Desember er det en fredag og derfor blir også en del titler aktuelle Doctor Meridoc er fortsatt drømmen min. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Skal bruke min siste ferieuke til den uka WotLK kommer ut jeg, men ikke for å prøve å få noen av de titlene. Blir rett og slett bare å kose seg med levling, men skal powerlevle gjennom outlands da jeg skal rerolle DK, og må jo levle fra 55-70 for å få queste med guildmates. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hmm, har ikke helt forstått dette med Achievements. Får man en tittel for alle Achievements? Eller er det som quests ? Eller what? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 foresten sån som den dere med 3000 quest den er det vel noe mange kan få Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Kan nok trygt si at så sant man ikke får noe faktisk nyttig for achievements kommer jeg ikke til å bry meg om en eneste en. Titler / pets blabla kan brenne. Endret 1. september 2008 av Gnurk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men hva er Achievement Points til? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men hva er Achievement Points til? Har ikke beta-access selv, så kan ikke gi noe fornuftig svar - men det er vel til å kjøpe pets eller andre social-items (les: unyttig). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er vell bare `Status` Lenke til kommentar
Faber Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ny form for epics:) enda en ting å "grinde" seg til Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gleder meg til achievements, endelig et konkurransesystem jeg kan delta i (spiller nesten utelukkede helger så raiding er utelukket, gjør seff arena, men gøy med mer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå