Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanker Nexus med:

 

Resto Sham

Feral Druid (dps)

Rogue

Meg (Warr, tanker 2x 2hander tanking)

Blood DK.

 

Helt sinnsvakt xp rate lol :p

 

Atm med denne gruppa får jeg 3700 ap, 51% crit og 20% extra haste (med flurry har noe som 2.3 speed med 2handerne lol)

 

Er helt vilt

 

 

Bare tenk dere hvordan folk med 8/8 t6 har det lol hahaha.

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Er nok av helTYSKE guilds der hvertfall..og alle pjatter i general chat på tysk også.

 

Som en kompis sa i /tell, man har ikke opplevd lag før man har opplevd WOTLK. Lag overalt, hele tiden. Tar evigheter å loote og gathere...men ikke lag i instancer, siden det ikke er drøssevis av tyskere der sammen med deg :p Death to germans!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Problemet er jo at tyskerne gidder ikke faen lære seg engelsk. Hadd 95% av alle norske skulle snakke norsk hadde vi sikkert syntes det var sykt mange norske der også

 

sant nok, var i instance med 3tyskere, de snakket ikke engelsk i det hele tatt, jeg måtte bare følge etter:P og når vi skulle ta boss så sa de bare "dps:P" genialt:P

Lenke til kommentar
Problemet er jo at tyskerne gidder ikke faen lære seg engelsk. Hadd 95% av alle norske skulle snakke norsk hadde vi sikkert syntes det var sykt mange norske der også

 

sant nok, var i instance med 3tyskere, de snakket ikke engelsk i det hele tatt, jeg måtte bare følge etter:P og når vi skulle ta boss så sa de bare "dps:P" genialt:P

 

Skulle vært insta-ban av de som ikke klarte å snakke engelsk. Det gjør bare testingen vanskeligere. PTR-realms er rett og slett bare utrivelig pga de egoistiske fjottene som ikke skjønner vitsen med å være der, man skal faktisk bidra til testingen, og det gjør man ikke ved å vise fingeren til de som har vett nok til å bruke engelsk.

 

når slippes wotlk? er det foressten "100%" fastsatt releasedato?

 

Nei. Det kommer i 2008. Resten er gjetting. Tviler på det kommer etter juleferien har begynt dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...