Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen ekstra attack speed på titans grip? :D

Må si jeg priser en eller annen for å ha fjerna macestun, det var på tide.

Får bare håpe det holder til live!

 

Sikkert mange som griner for det, men å bli slått av et warr lag pga. 100% flaks er like morro som å kaste seg i en vegg ti ganger.

Scenario: Kampen tar tid -> plutselig macestun 3 ganger på healer, mens warrior critter på alt/nok til å downe han innen stuns går ut.

 

Jeg skulle ønske jeg overdrev når jeg sa at det kunne skje, men faktum er at det har skjedd meg og healern min 3-4 ganger i 2v2, vi vinner endelig manaløpet og så macestun, critcritcrit, macestun, critcrit, macestun, execute. Healer 100% -> død, med full vengeful gear :)

Lenke til kommentar

Mange av oss warriors som aldri har brukt mace:)

 

Dem må bare sørge for at arms warriors eier som vanlig så er jeg fornøyd:)

 

Det å DW 2 svære 2H sverd syntes jeg enkelt og greit bare ser teit ut hehe....men nå skal det også sies at jeg syntes også at DW i sin helhet ser temmelig teit ut hehe. Eneste DW jeg syntes ser noenlunde tøft ut er om man bruker dagger i en hånd og et rapierlignende sverd i den andre hånden, SAMT at man i tillegg ikke har på seg full plate-rustning når man gjør dette. Å se DW rogues er med andre ord ikke det værste jeg ser:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Mange av oss warriors som aldri har brukt mace:)

 

Dem må bare sørge for at arms warriors eier som vanlig så er jeg fornøyd:)

 

Det å DW 2 svære 2H sverd syntes jeg enkelt og greit bare ser teit ut hehe....men nå skal det også sies at jeg syntes også at DW i sin helhet ser temmelig teit ut hehe. Eneste DW jeg syntes ser noenlunde tøft ut er om man bruker dagger i en hånd og et rapierlignende sverd i den andre hånden, SAMT at man i tillegg ikke har på seg full plate-rustning når man gjør dette. Å se DW rogues er med andre ord ikke det værste jeg ser:)

 

Samme pokkern om du syntes det ser teit ut, fury er evig elsk fremfor å dø av kjedsomhet mellom hver Mortal Strike :p

Lenke til kommentar
Påstår du at du aldri har brukt en mace? Den var ny.

 

Ser spennende ut med fury til pvp, litt spent på hvordan vi må geare nå :p instant slam forresten bli episk i denne sammenhengen :)

 

Jeg har aldri brukt en mace som "hovedvåpen" eller speccet for mace. Jeg har brukt mace 2 ganger som en del av tank gear. 1 gang pre-TBC og 1 gang etter.

 

Swordspec ftw!!!! :)

 

 

EDIT: Jeg må gjerne begrunne hvorfor ikke mace. Hovedpoenget er at jeg ikke liker mace..dvs utseende på mace. Det andre er at jeg vil ikke specce for å stunne. Jeg liker ikke sånne passive angrep:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Fury er så ekstremt mye bedre enn arms atm.

 

Det gjør arms sin jobb, bare mye bedre.

 

Sterkere mortal strike (Du trenger ikke å bruke noe rage for å sette den på, så den er alltid der)

 

MYE mer skade (Titan's osv)

 

MYE BEDRE MOBILITY (Heroic Leap)

 

Mye bedre group buffs (2% skade fra blood frenzy mot bedre battle shout & 5% crit ?)

 

 

Fury ser ut som blir ekstremt bra nå.

 

På 80 regner jeg med at 17/51/3 blir beste pvp spec nå.

 

 

Gleder meg til å komme hjem, skal starte å powergame til 80 nå.

Lenke til kommentar

Da kom jeg inn i beta, har kopiert chars og alt er klart, utenom den forbanna trege Blizzard downloaderen som skal laste ned en svær patch, noen som har en annen link?

Den linken på sist side virka ikke, og jeg klarte ikke å finne den på mainsiden der.

Edit: Nvm, fant en.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...