Sneglen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) hva vill dette her si?: When casting a spell: - - - The first and second hit will add .5 secs each to the cast time. - - - All hits after the second will have no effect. - - When channeling a spell: - - - The first and second hit reduces current duration by 25% of total duration each. - - - All hits after the second will have no effect.[/u][/b] fatter ingenting av det Du ser en mob du vil knerte og begynner å kaste frostbolt, men du har ikke sett den store og slemme ulven som stod oppå deg når du begynte. Ulven denger deg en gang og tar nå 0.5 sekunder mer tid å få kastet. Ulven denger deg en gang til og det tar nå enda 0.5 sekunder å få kastet frostbolten (altså 3.5 sekunder tilsammen). Ulven denger deg ENDA en gang til, men nå har det ikke noe å si for tiden det tar å få kastet frostbolten, for det har ingen effekt lenger. Hei dere som spiller beta Er det sånn nå som i TBC at det er endel lett tilgjenglig utstyr på lvl 71 som er på høyde med "lett" epic på lvl 70? Har en paladin som jeg lurer på og gå over til når ekspansjonen kommer, men er litt itvil da det kanskje er mindre smertefullt å levle den ok geara warrioren min.. Enhver ekspansjon gir "gear-reset" og som med TBC vil det være mye "lett epic" gear å henge fingrene sine i i den første sonen og de første instansene. Slik som disse: http://wotlk.wowhead.com/?items&filter...131;crs=1;crv=0 Endret 19. september 2008 av Sneglen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Synes det er bra at det blir gear reset, da kan jeg fortsette på den grønngeara roguen min Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er Test server like laggete hos dere? skulle sette talents og tar jo evigheter før dem havner der. å drepe mobs er helt fucked og -.- men hvordan var det dere forbedrings greiene man skulel skrive? /noegreier for og forbedre grafikken. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Brukte 30min på 1 point her om dagen.. Alt + F4, logge på kl 3 om natta for å specce Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det er vel klokka 6 om mårgenen som er det tidspunktet det er minst aktivitet på internett. Early bird get's the worm. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Violet Hold er bugga, så får ikke gjort questet eller achievement når du gjør den, bare sånn at dere vet det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Wohoo! Nå blir det leveling epic, så slipper jeg å tenke noe mer på head, forhåpentligvis. I hvertfall hvis de er av samme kaliber som de i TBC. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Violet Hold er bugga, så får ikke gjort questet eller achievement når du gjør den, bare sånn at dere vet det. Violet har vært bugga siden det var implementert Fortsatt morro instance dog. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 noen som husker det man kunne skrive for og forbedre grafikken eller hva det var? var noe /greier. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Byttet du avatar alikevel... =( Husker ikke den macroen du spør etter. Kunne tenkt meg å prøvd den igjen selv. Jeg husker den fungerte ganske bra. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 /console groundEffectDensity 256 /console groundEffectDist 140 /console detailDoodadAlpha 100 /console horizonfarclip 2112 /console farclip 777 /console characterAmbient 0 /console smallcull 0 /console skycloudlod 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fyren på bildet der ser jo ut som ei steroide-actiondukke fra 90-tallet.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Fyren på bildet der ser jo ut som ei steroide-actiondukke fra 90-tallet.. hehe xD det har du muligens rett i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Byttet du avatar alikevel... =( Husker ikke den macroen du spør etter. Kunne tenkt meg å prøvd den igjen selv. Jeg husker den fungerte ganske bra. skulle bare bytte litt på `typen` og takk for macroene zepticon! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har noen formening av hva som er artigst av Shadow Priest og Mage på level 80 atm? Ser ut som Mage vil gjøre mest skade, men er ikke helt sikker på hva jeg har mest lyst til å spille Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 shadow priests blir pve bears i wotlk, så om du vil gjøre noe annet; mage. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tenker på PvE, PvP har alldri vært intressant for meg. Mage har vel uansett høyere DPS enn SP, men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvordan jeg synes er mest artig. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 DPS har ikke alt å si. Husk at du kan bringe endel til gruppa som SP. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 De fjerner mye av det tho, og legger til utility til mages afaik. Er uansett ikke det som avgjør hva jeg skal spille. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har noen formening av hva som er artigst av Shadow Priest og Mage på level 80 atm? Ser ut som Mage vil gjøre mest skade, men er ikke helt sikker på hva jeg har mest lyst til å spille Altså, folk kan gjette, men ingen vet. De forandres ting ukentlig, og det kommer nok til å fortsette til etter release også. Så gå etter magefølelse eller vent til noen faktisk VET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå