Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan vil dere som spiller betaen si at mages og paladins ligger an nå? Sånn generelt lzm^^

Jeg spiller mage som er L72 nå.

Har prøvd ut deep arcane/fire/frost og må si jeg liker veldig godt fire selv om jeg ble veldig positivt overrasket av arcane treet og med Imp Blizzard og Permafrost(tror det er hva talent heter) så greide jeg å få folka som blir truffet av Imp Blizzard til å redusere farten med 80% og da er det jo bare kooss og aoe grinde ^^

Har ikke noe sånn fantastisk gear, ligger på rundom 1100 overall spellpower og critter mellom 4-5000 med fireball.

Kan skrive litt mere om de forskjellige talents når jeg kommer hjem siden jeg ikke husker navnet på alle.

Skal prøve å kombinere noen av talent tree'n og se hva godt jeg får ut av det.

Vet ikke helt ha mere jeg skal skrive, du får heller komme med noen spm så skal jeg se om jeg har et svar til de^^

Lenke til kommentar
vilke flere plasser kan blizzard bruke i tillegspakker etter WOTLK?

http://www.itavisen.no/sak/786013/Blizzard_lover_mer_WoW/

tenker på plasser i wow unniverset.

De snakket om å lage expansion om Queen Azshara og Nazjatar. Stedet befinner seg under The Maelstrom og er underverden til nagaene :)

"BlizzCon

This was mentioned at BlizzCon, along with Northrend in a panel discussion as something they were dedicated to doing as a future expansion." Kilde (Nederst)

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Neste er nok Emerald Dream.

ED er forresten en whacky version av Azeroth. Druidene brukte stedet til å tenke over ting og tang, helt til noe ondt begynte å ta over stedet og druidene.

De store portalene som har dragevoktere er dørene til Emerald Dream.

-

Nå er jeg lei av å grinde Arokkoa Feather.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...