Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Sorry for lite oppdatering, skal begynne å starte å game mer nå ^^

 

Spilte litt på spriest'n min (som ikke har blitt spilt siden jeg dinga 70, så jeg bruker t3 ja lol)

 

Ser hvordan threat fungerer, Rød = aggro, Orange = aggro men lav Gul = du gainer aggro

 

post-56875-1218933999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt hele DK-startområdet hos en kompis. Det er de vanlige rasene, de blir bare "warped" om til svart/grå hud og røde øyne og får kul piggete armor. Du starter New Character, velger Death Knight akkurat som du velger Priest eller Mage. Man starter da som lvl 55, og får utdelt 5-8 talent points hver level frem til 60. Talent trærne er selvsagt helt unike for DK, og han bruker runer og spesielle "runeforges" for å enchante sverdet sitt med forskjellige effekter. Derfor kan alle raser (horde eller alli) være DK.

 

Startområdet er den "ufoen" som henger over Eastern Plaguelands, i vanlige WOW er det instancen Naxxramas. Alle questgiverne er bosser i instancen, det er litt morsomt for de som har vært der i vanlig WOW. Så blir man sendt ned for å gjøre diverse udåder blant scarlet crusade folka i en liten landsby nedenfor. Den første du ser er Arthas (lich king), som gir deg et oppdrag. Det er en slags storymodus i starten, som er delt inn i 3 kapitler, der hvert kapittel er en egen instance av verden. F.eks. hvis du har jobba mot å brenne ned landsbyen i kap.1, vil byen være i full brann når kap. 2 starter. Og alle spillerne som også er i kap.2 er i samme instance, men ikke de som er i kap 3 eller 1. Så det blir mere fokus på en historie da, når man faktisk ser konsekvensene av questene man har gjort før.

 

De starter som Scourge, men blir omvendt av en uber elite-paladin på slutten og Arthas blir jaget vekk til Northrend. Så sendes du ut i vanlige verden (Azeroth og Outlands), frem til lvl 68 når du kan fly til Northrend. Har du lvl 70 chars kan du selvsagt dra rett til Northrend med båten, som går til enten horde-byen eller alliance-byen (i forskjellige provinser). Men DK starter på 55 uansett siden det er en ny klasse.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har spilt hele DK-startområdet hos en kompis. Det er de vanlige rasene, de blir bare "warped" om til svart/grå hud og røde øyne og får kul piggete armor. Du starter New Character, velger Death Knight akkurat som du velger Priest eller Mage. Man starter da som lvl 55, og får utdelt 5-8 talent points hver level frem til 60. Talent trærne er selvsagt helt unike for DK, og han bruker runer og spesielle "runeforges" for å enchante sverdet sitt med forskjellige effekter. Derfor kan alle raser (horde eller alli) være DK.

 

Startområdet er den "ufoen" som henger over Eastern Plaguelands, i vanlige WOW er det instancen Naxxramas. Alle questgiverne er bosser i instancen, det er litt morsomt for de som har vært der i vanlig WOW. Så blir man sendt ned for å gjøre diverse udåder blant scarlet crusade folka i en liten landsby nedenfor. Den første du ser er Arthas (lich king), som gir deg et oppdrag. Det er en slags storymodus i starten, som er delt inn i 3 kapitler, der hvert kapittel er en egen instance av verden. F.eks. hvis du har jobba mot å brenne ned landsbyen i kap.1, vil byen være i full brann når kap. 2 starter. Og alle spillerne som også er i kap.2 er i samme instance, men ikke de som er i kap 3 eller 1. Så det blir mere fokus på en historie da, når man faktisk ser konsekvensene av questene man har gjort før.

 

De starter som Scourge, men blir omvendt av en uber elite-paladin på slutten og Arthas blir jaget vekk til Northrend. Så sendes du ut i vanlige verden (Azeroth og Outlands), frem til lvl 68 når du kan fly til Northrend. Har du lvl 70 chars kan du selvsagt dra rett til Northrend med båten, som går til enten horde-byen eller alliance-byen (i forskjellige provinser). Men DK starter på 55 uansett siden det er en ny klasse.

 

Nesten riktig, bortsett fra at Ufoen er Ebon Hold og ikke Naxxramas og at man får talents fra å gjøre quester i startområdet

Lenke til kommentar

Det Bytex sier over er delvis korrekt. Alle rasene kan være Death Knight og de starter på lvl 55. Om huden er mørk/grå eller ikke, avhenger hva du selv velger, men alle Death Knights har blå øyne (ikke røde). I løpet av levlene 55-57 får man talent points når man levler og fra diverse quests. Storyen er delt inn i 3 faser, hvor den siste oppgaven er å angripe Light's Hope Chapel.

 

En ting til, startområdet er ikke Naxxramas

Endret av stiweb
Lenke til kommentar

Hvordan er det å slåss som DK? Samme som warrior mer eller mindre? Jeg prøvde rogue til lvl 20 (for 2 år siden) og til slutt orket jeg ikke mer...jeg hater å bygge opp slike combopoeng...blir for stress (derfor grunnen til at jeg hatet AoC sitt combat-system...bygge opp komboer suger balle..). Jeg liker best warrior-slåssing. Trykke på den skillen som er ute av CD, enkelt og greit. Jeg håper DK kamp er noenlunde lik???

Lenke til kommentar

å bygge opp power er en ting...men må man utløse denne poweren? Eller blir liksom bare slagene mer om mer kraftig? Elelr blir den poweren akkurat som warrior rage? jaja vi får se...det kan jo være det fungerer bra. Wow kamp system foruten om for rogues er jo ganske bra:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Siden man får en 55 dk av å ha en 70 så trur jeg 99% av de dårlige spillerene (dårlig på lvl 70, bare i kara guild, lei klassen sin pga dem ikke kan den) Osv kommer til å velge DK pga OMG FRee lvlz!!1

 

Og ikke like mange andre bytter bort sin t6 main de har hatt i mage år, men kanskje starter en som alt for å lære klassen.

 

Ser allerede nå at folk bevisst ikke vil ha med DK i fremtidige grupper pga det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...