wise™ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ah, var med der en kort stund selv. Var med på aller første MC runnet husker jeg. :] Hva het du i Memento, Grendel? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Kunne du vært så vennlig å skrive litt grundig om hvordan du opplever de nye talenttrærne til warrior i Wotlk? Må innrømme at jeg som gammal warrior har vært litt skeptisk, men har ikke lyst å gi opp warrior. Startet som warrior og har tenkt å fortsette, bare med en alt eller to Endret 9. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ah, var med der en kort stund selv. Var med på aller første MC runnet husker jeg. :] Hva het du i Memento, Grendel? Loriel vel, har bare bytta nick på forumet Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Litt av utgarde keep.. Jobber med siste boss nå lol, han er bugga "litt".. får 3x 14k skade på 0.5 sec.. Veldig mulig å overleve? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kunne tenke meg å spille dette spillet, om bare i små mengder, men hello college da. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Fin tråd, keep it coming : ) Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvis noen lurer på hvordan den nye Death Knight dansen er så er det video her: Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja det var morsomt du. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Kan vel prøve å bidra litt med mitt jeg også da. Frapsa litt DK gameplay, og legger ved noen bilder. http://www.youtube.com/watch?v=YRRgVKpINtE Desverre så har den nyeste patchen ført til at jeg ikke får logga inn på DK'n min. Får bare fatal exception, og har hørt mange som sliter med det samme, så vi satser på en hotfix over helga Endret 9. august 2008 av apollox Lenke til kommentar
PcT Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Serverne lagger så mye etter patchen uansett så har ikkenoe å si.. Loot noe så spiker du en god 2-3 min.. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Angående laggen, er kun Death Knight starter zone instancen som lagger, er en helt normal delay ellers rundt om kring i Azeroth. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Sa du deg ikke enig i en DND-avtale? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 En avtale som forbyr han å si noe om produktet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) NDA (Non-Disclosure Agreement) du tenker på? Eller er DND en ny og kreativ forkortelse for det samme? Uansett er han ikke bundet av den, de har åpnet opp info om WoTLK nå som closed beta har begynt (slik som de gjorde med både vanilla WoW og TBC). For øvrig har jeg allerede gitt opp håpet om ikke å begynne med WoW igjen når WoTLK kommer. Håpløst å i det hele tatt prøve å styre unna. Endret 9. august 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 DND = Do Not Disturb Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Åssen funker dette? Alle får 1x DK pr konto eller? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Åssen funker dette? Alle får 1x DK pr konto eller? Ja og så får vi gratis ferdig pyntet plastikk-juletre til jul. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Stemmer det at du har en druid pct? Kan du respecce den feral, kjøre på med berserk og vise en combatlog med skade osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå