Judgement Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hei. Har kjørt vista på denne maskinen i en god stund nå, og det har fungert uten problemer. Men her om dagen begynte f. eks AoC, WoW og UT3 å få ekstreme og konstante FPSdrops. I WoW faller jeg fra 60 til 6-7 fps. Spillet er fullt responsivt, alle kommandoer fungerer osv. Jeg har kjørt antivirus, Ad-aware, sjekket taskmanager for ulumskheter som ikke hører hjemme her, sjekket temperaturene. Vista SP1 nVidia 9800GTX Q6600 Asus P5K-E WIFI-AP Nyeste drivere til hovedkort, skjermkort og alle oppdateringene til Vista. PS: Dette skjer bare ca 70% av gangene jeg booter ett spill. Det kan skje etter 1 min, og det kan forekomme med en gang jeg starter spillet. Noen ganger kan jeg spille i timesvis uten problemer. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 kan hende at hvis du formaterer og installerer alt av drivere og div være ett alternativ? men søk litt på google og se om du får no svar på forumet jeg har ikke peil på hva det kan være.... høres ut som en system prosses som tar litt overhånd Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Det er nok en eller annen service eller et program som suger CPU kraft. Når dette skjer, minimer spillet, åpne taskmanager å se etter hva som er årsaken... Endret 9. august 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Har prøvd å sett etter noe som bruker mye CPUkraft, men finner ingenting. Ingen prosesser som skiller seg ut. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Dette er for dumt, finner INGENTING som skal tilsi at noenting skal være galt. Kjørt memtest, prime95 på XP partisjonen og testet i alle mulige retninger. Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 åltså, det skjer ikke av seg selv! sikkert noe virus du ikke har fått tak i eller så er det noe fryktelig feil azz.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå