Gå til innhold

.

MazKaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte nylig bytte ut et gammelt ATI Radeon 9800 Pro, siden det omsider hadde tatt kvelden. Du må passe på at kortet du kjøper ikke er altfor strømtørst, hvis du ikke vil bytte PSU-en også. PC-en jeg oppgraderte er en Dell Dimension 8300, og den har en PSU på 250W. Jeg kjøpte et Sapphire HD 2600 XT, og det ser ut til å fungere glimrende, selv med den ganske middelmådige strømforsyninga. (På forhånd brukte jeg denne siden for å sjekke hvor mye watt jeg trengte, og resultatet lå under 250W med komfortabel margin, så jeg satsa på at det gikk greit. Ingen problemer så langt. Det ser ut til å være litt dårlig tilgjengelighet (og høy pris) på det kortet akkurat nå, men HIS' utgave av samme kort ser ut som et meget godt kjøp.

Jeg bør nevne at det har vært noe driverproblemer med AGP-versjonene av HD 2600-/2400-kortene. Jeg var klar over dette på forhånd, og jeg fiksa det ganske greit ved å legge til et par linjer i en tekstfil som brukes i driver-installeringa. Nå ser det imidlertid ut til at dette ikke er noe problem lenger. HIS har i hvert fall drivere tilgjengelig for AGP-kortet (Official Radeon HD3850 AGP, HD 3650 AGP and HD2600 AGP Series).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...