a_aa Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Har vel eeegentlig ikke råd, får vente til lønning/stipend også undersøke litt mer. Skriver du inn de søkene du linka til manuelt? Det var forferdelig mange søkeord Har du noen flere alternativer i den gaten? Type lite kamera med lyssterk optikk som er billig? Lyssterkt + billig + lite er en vankelig kombinasjon, og jeg tror faktisk at det er vanskelig å gi et bedre svar enn en Revue fra Tyskland på det regnestykket. Stryker du "lite", øker valgmulighetene betraktelig - jeg ville da sett på en Yashica Electro 35 G/GS/GSN, eller en Konica Auto S2. Disse er ikke små, men etter mitt syn gode - og det finnes såpass mange av dem rundt omkring at det er mulig å gjøre gode kjøp. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Okei, det er forsåvidt greit nok. At det er så utrolig lite har ikke all verdens å si, har bare lyst til å fotografere litt analogt og synes speilrefleks blir litt for tungt. Har et Nikon F-301 tilgjengelig, men det er et kjedelig kamera, synes jeg. Har lyst på noe litt morsommere. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå