Gå til innhold

Bedre å være mann enn kvinne? (ny tråd)

mortania

Anbefalte innlegg

Startet tråden på nytt da jeg fant den interessant, Viser seg at jeg definitivt er mer mann enn dame :wee:

http://tv2underholdning.no/moro/article2116172.ece

Så er det best å være mann?

Mine svar er kursivert :)

1. De fleste telefonsamtaler er unnagjort på under ett minutt. Mine tlfsamtaler varer som regel 5 sekunder

2. Til en ukes ferie trenger du maksimalt én koffert. En HEL koffert? Pc veske tenker jeg vi sier!

3. Sjokolade er bare et hvilket som helst godteri. Denne derimot, denne er LØGN!!!

4. Du vet at man ikke trenger mer enn tre par sko. Jeg har som regel aldri hatt mer enn ett. Nå er har faktisk tre :wee:

5. Du gjør samme jobben som kvinner, men får bedre betalt. Ikke i alle tilfeller, finnes ikke noe argument for denne påstanden. Jeg tjener mer enn noen menn der jeg jobber, gjør meg ikke til mann, og jeg har nøyaktig samme stilling som dem.

6. Grå hår og smilerynker gjør deg bare distingvert. Hvem gidder å bekymre seg for slikt?

7. Du trenger ikke huske alle dine venners bursdager. Det hadde blitt en heldagsjobb. Holder med å huske dem som har festene :D

8. Det er ganske så uproblematisk å åpne glass med skrulokk. Man trenger bare husmorhender. sjeldent syn disse dager, but I has them!

9. Ingen reagerer hvis du kler av deg på overkroppen en varm dag. Denne er litt urettferdig :p

10. Det rekker lenge med én (liten) hylle til toalettsaker på badet. Jeg har mindre toalettsaker enn zappy tror jeg... Men så deler vi shampoo/balsam/såpe :p

11. Å skifte et punktert dekk er en overkommelig utfordring. Ingen problem, må man så må man.

12. Man kan tisse stående. Det kan da faen jeg og :grin:

13. Du trenger ikke bruke to timer foran speilet før du skal ut av huset. Speil...?

14. Du kan kjøpe helt greit undertøy i trepakninger til en fornuftig pris. Hørt om Lindex? 3 for 99 :p

15. Panikken kommer ikke selv om det lyser en lampe i dashboardet. Panikken hadde vel heller vært der om ingenting lyste i dashboardet :p

16. Du får heller ikke panikk om du passerer 35 uten å være gift. Jeg har ikke tenkt å gifte meg

17. Du slipper mensen, gynekologundersøkelser og graviditet. Å være gravid er vel noe av det flotteste man kan gjøre!

18. Barbering er noe som utføres i ansiktet. *kremt* Noen damer har jo faktisk skjegg :p

19. Du bryter ikke sammen bare fordi ingen legger merke til at du har klippet deg. Kommer an på personen. Jeg for min del avstår fra klipping all together

20. Vennene dine synes ikke du er barnslig bare fordi du spiller PlayStation etter at du fylte 30. Vi er ikke barnslige, vi er søte! Guitar Hero ftw!!!

21. Edderkopper lar seg lett fjerne uten vanvittige hyl og sinnsyk hopping. Her i huset er det JEG som plukker opp edderkoppene (med hendene) og kaster dem ut. HAH!

22. En burger er absolutt et fullverdig måltid, også uten grønnsaker. Og med masse salt ketchup på! Og med pommes frittes til... Og helst en milkshake. Fulgt av en is etterpå. MMMMMM!

23. Du greier å ta livet av dyr du så skal spise. Fisk. Kun fisk.

24. En tur på IKEA tar maksimalt 20 minutter, inklusive tiden i kassakø. Vært på IKEA i Bergen? Det er umulig å finne utgangen uten guiding fra mamma!

25. Man teller aldri kalorier, og bøtter derfor innpå noen øl med god samvittighet. Ta en, ta fire, ta åtte, ta alle. Kosetur ute resulterer som regel i en ti øl :wee:

26. Bilmekanikere tør sjelden forsøke å lure deg. Det er en myte at kvinnfolk ikke kan biler.

27. Du vet at det er megateit å forsøke å slå inn en spiker med en sko. Hammer?

28. Folk flest ser deg i øynene, og ikke på brystet ditt når de snakker med deg. Denne ble litt vrien... for jeg er ikke sikker :grin: Zappy ser som regel på kløften min.

29. Du blir aldri premenstruell og griner av "søte" TV-reklamer. Har ikke TV, bortkastet tid.

30. Du synes ikke du må rydde og vaske hele huset fordi en elektriker kommer. Vi rydder og vasker huset av helt andre grunner. :p

Hadde dette vært en quiz hadde jeg hatt 24 av 30 :!:

Endret av mortania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Litt selvsentrert? :p Skjønner ikke hva denne tråden er til. Kanskje det også var grunnen til at den gled nedover forumet og inn i forumets glemmeboks inntil den ble sendt opp igjen.

Husk å se på datomerkingen ;)

3. Sjokolade er bare et hvilket som helst godteri.

Tøv. Sjokolade er fantastisk.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle ikke vi menn være despo når vi har passert 35 og fortsatt ikke er gift? Var despo lenge før det...

Forøvrig er det en myte at alle menn har peil på bil. Bil er alt for harry for meg. Jeg GÅR eller tar bussen! På den andre siden, så har jeg ENDA mindre peil på sysaker o.l. Er i det hele tatt svært lite praktisk anlagt enten det gjelder såkalte macho eller femiting.

Kanskje jeg er intetkjønn? Nei, i så fall hadde jeg nok ikke hatt kjønnsdrift. Makan til våseartikkel!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...