1915 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 hadde windows xp pro sp2 på pcn før og alle spill gikk glatt. hadde call of duty 2 og 4 da. kjørte dem på full grafikk uten noe problem da! hw: Skjermkort: Nvidia geforce 7900 gs hovedkort: Asus P5N-E SLI 1 stk 150 gb raptor disk 10000 rpm 2 stk 500 gb 7200 rpm (alle harddiskene er sata disker) jeg har linux innstallert på den ene 500 gb disken pga jeg laster ned med utorrent og da kan jeg kunn laste ned til samme disk, da jeg hadde windows hadde jeg xp på raptor disken, men jeg driter i om jeg kan få den litt raskere med raptor disken, er ikke så nøye for meg, så jeg har musikk på raptordisken dvd rom tror det er samsung, 16x brenner. viftestyring husker ikke navnet på den, men alle viftene går for fullt. cpu: intel core 2 duo 2.67 ghz clocket til 2.75 ghz(har kjørt det i snart ett år uten noe problem) psu: 650 watt mist. skjerm: Samsung syncmaster 226BW 22 tommer skjerm 2 MS mus logitech mx 518 musematte qck + steel tastatur logitecgh g11 usb musa er også usb 3 gb ddr2 ram! noe mer du trenger å vite ? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Prøvd å google "Nvidia geforce 7900 gs linux mint" Ser ut til at Linux Mint ikke liker Nvidia geforce 7900 gs Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 hva er det jeg skal leter etter da ? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Se om noen andre har problemer med det skjerm kortet i linux mint Og det var noen som jeg så der. Du får lese litt, se hva slags løsninger de fant osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå