granja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hei Jeg skal kjøpe ny tlf, og trenger litt hjelp.. De viktigste kriteriene er at det må være: -Nokia -radio -ikke koste mer enn 2500-3000 u/abb -klassisk design (ikke kamskjell/slide) og så bør det i tillegg være: -et greit kamera (min 2 mpx) -kunne brukes litt til musikk (trenger ikke være walkman e.l.) Og generelt at det er en bra tlf selvfølgelig Jeg har lurt på enten 6300i eller E51, men er åpen for andre forslag.. Endret 11. august 2008 av granja Lenke til kommentar
granja Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ingen som har en god mobil å anbefale? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen flere kriterier, altså? Det kan hende det blir litt overkill med E51 hvis du bare vil ha Nokia og radio. Da kan du jo like gjerne kjøpe en Nokia 2760. Lenke til kommentar
granja Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Ingen flere kriterier, altså? Det kan hende det blir litt overkill med E51 hvis du bare vil ha Nokia og radio. Da kan du jo like gjerne kjøpe en Nokia 2760. Mente egentlig at det var de viktigste kriteriene.. men har oppdatert nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå