Kosedyret Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Okay. Jeg har valget om å kjøpe meg Windows Vista Ultimate for 1600kr, eller Windows Vista Home Edition for 800kr. Hva er forskjellen egentlig? Jeg er en gamer, og har vel egentlig ikke bruk for alt mulig ekstra greier når det kommer til kontor ting og sånt. Takk for all hjelp. EDIT* Endret titelen til noe litt lettere å finne frem til. Endret 9. august 2008 av Averan Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 De aller, aller fleste av oss klarer oss fint med Home Edition. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Er et par ting man kanskje vil savne med Home Premium - som f.eks remote desktop , shadow copies , system image backup for å nevne noe. Vet ikke om dette vedlagget belyser alle forskjeller men var det jeg fant raskt etter noen søk. Endret 9. august 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 du klarer deg sikkert med home hva bruker du pcn til da ? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Home edition bær holde Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er en gamer, og har vel egentlig ikke bruk for alt mulig ekstra greier når det kommer til kontor ting og sånt. Takk for all hjelp. " kontor ting " er det ikke noe forskjell i disse 2 versjoner. har nettopp kjøpt stasjonairt og laptop fra dell, den 1e med ultimate og den 2e med home, men jeg må si: liker bedre ultimate. hvis du har råd til forskjellen ( ca 800 spenn ), bør du satse på ultimate ( kanskje i framtiden har du bruk for disse extra funksjoner ) lykke til med valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå