Gå til innhold

Nintendo DS eller PSP? Hvilken av dem vil gi meg mest underholdning?


Løve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville selv ha gått for DS, elsker den lille konsollen selv.

 

PSP er nok en kraftigere maskin, og hvis du liker mer basic shooters og racing spill, så kan den kanskje være mer for deg. Synes selv at maskinen mangler gode titler, men det finnes selvsagt unntak (God of War, Patapon, Locoroco pluss en håndfull til).

PSP er bedre som mediaspiller enn DS er dog.

 

DS har mange titler som utnytter maskinens touchscreen og to skjermer. Det finnes masse gode adventure, rollespill og strategispill til maskinen, noe som jeg liker.

Det finnes gode skyte og kjøre spill også, men føler kanskje at det er mer PSP sitt domene.

Lenke til kommentar

Racthed and clank på psp er fantastisk synes jeg, UMD video funker kjempebra. Og har spillt MANGE timer med fifa 08 på psp ;)

 

Er ikke min psp men har spillt mye på den og GTA liberty city stories ser kjempebra ut

 

Anbefaler PSP

 

 

Men: har ikke prøvd DS med film og bare med 2 spill så er usikker på hvordan DS er på de områdene

Lenke til kommentar

Ville gått for PSP om du ikke er veldig interressert i Mario eller brain training, Nintendogs og annet innen touch generation.

 

Snakker vi vanlige spill så ligger psp langt foran DS, mens DS har sterke kort med tanke på masse tullball ting som jeg er møkka lei nå. Har både DS og Psp, og eneste grunnen til beholde DS er at det er så enkelt å spille piratkopier på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...