jorgenask Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hei folkens! Lurer på en sak. Tidligere nokia telefoner jeg har hatt som f.eks N95 og muligens den forrige N82 jeg hadde mener jeg at dukket opp i "My computer" i windows når man hadde den tilkoblet i "PC Suite" modus. Men med den nye svarte N82en min kommer den ikke opp her. Har prøvd funksjonen "Explore your Nokia device" i tools uten hell. Jeg får helt fint til å installere programmer på den, og i datamodus får jeg fram minnekortet som jeg kan legge inn filer på. Men om man for eksempel skal legge filer direkte på telefon minnet får man ikke gjort det . Noen som har et tips ? PS! bruker PC suite for N-series. På forhånd takk! Med vennlig hilsen Jørgen Endret 9. august 2008 av jorgenask Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Liten Oppdatering: Fikk det til med vanlig PC Suite (versjon 7.0.7.0) Altså ikke versjonen som er spesielt for N-series telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå