Gå til innhold

Hovedkort drivere. Flytt om posten ikke passer inn her.

Kosedyret

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339849

Dette er det hovedkortet jeg bruker nå for tiden. Satt sammen pcen i går, men jeg ble passe irritert når jeg fant ut at de fleste ting har feil. Jeg kunne ikke patche Age Of Conan på grunn av en manglende fil (Jeg søkte den opp på google), jeg kan ikke installere alle driverne i.e lydrivere, chipset greier og litt forskjellig. Jeg bruker nå den FØRSTE versjonen av windows XP professional, ingen service packs, og på en uaktivert versjon.

Når jeg først fikk over mitt andre spill; World Of Warcraft merker jeg at det er umulig å spille fordi at musen nekter å flytte seg in-game. Jeg kan targete ting og sånt, men musen er liksom usynlig.

Andre ting som feiler er at alle ting er ALTFOR stort i forhold til skjermen. Dette tror jeg at jeg kan forklare med at jeg har en VELDIG gammel 17 tommers skjerm med et så nytt skjermkort.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Om det hjelper er dette delene jeg bruker i pcen:

Asus P5E WS PRO, X38, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB, DDR2, 2x2GB(KIT), DHX, E.P.P, with FAN

Corsair Powersupply 620W, 120mm Vifte, 8xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin

Hitachi Deskstar 7K1000 750GB SATA2 32MB 7200RPM

Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan

Gainward GeForce GTX 280 1GB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 512bit

PS: Jeg har tenkt å kjøpe meg windows vista ultimate 64x om noen dager. Skulle det fikse problemet? Takker for all hjelp. Flytt posten om det ikke er her den skal være er dere greie. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du trenger antaligvis nyeste utgave av MSinstaller (som igjen krever SP2/SP3). Du bør (for maskinens sikkerhet) benytte SP3 som har de felste sikkerhetsoppdateringer, samt legge inn nyere sikkerhetsoppdateringer, bugfixes. Dette forutsetter også at Windows er aktivert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...