RRhoads Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hva skjer med at dere ikke har hatt noe sniktitt eller lignende av NHL 09. Dette spillet kommer jo med en ting som er helt nytt innen sportsspill-sjangeren. Jeg snakker om at det er et sports-mmo, hvor du lager en spiller, og spiller med den spilleren du lagde online. Skjønner ikke helt at dette kan ha gått dere helt hus forbi. Må jo også nevnes at NHL 08, vant hele sju 'Årets Sportsspill'-priser. Dette er ikke lite med tanke på at NHL ikke når opp mot Madden- eller FIFAserien når det kommer til salgstall. Endret 9. august 2008 av RRhoads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 KAnskje du er den eneste som bryr deg? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 KAnskje du er den eneste som bryr deg? det er da mange andre enn meg som spiller NHL 08 her i Norge. Selv har jeg lest det meste av sniktitter og intervjuer som finnes om NHL 09. Men det er bare pga av at jeg oppsøkt den informasjonen. Hvis gamer.no hadde hatt en liten sniktitt eller vist litt informasjon om dette spillet, hadde det kanskje vært flere som hadde brydd seg, eller hva? Mange andre spill som færre spiller som får en del oppmerksomhet på denne nettsiden. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er fordi det er den samme greia som forrige år, og året etter der igjen, osv. Joda, de kommer med noen endringer i hvert spill, men det forandrer ikke det faktum at alle fremdeles skjønner hva spillet handler om. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 EA har foreløpig ikke gitt oss mulighet til å kikke på dette spillet, derfor er det heller ingenting å skrive om :-) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Det er fordi det er den samme greia som forrige år, og året etter der igjen, osv. Joda, de kommer med noen endringer i hvert spill, men det forandrer ikke det faktum at alle fremdeles skjønner hva spillet handler om. Det er nettopp det jeg snakker om. Ifølge deg ville vi vel ikke trenge snikktitter på skytespill, siden de går ut på det samme som andre skytespill; å skyte. Hvis gamer.no hadde hatt en sniktitt, ville du kanskje visst at det er noe helt nytt ved NHL 09, og som ikke har vært i noen sportsspill tidligere. Det hadde også spart deg for den posten Snakker om et hockey-mmo her, med lauger/lag som kan ha opptil 50 spillere. Du styrer kun en spiller, deg selv, og du må spille ordentlig hockey for å kunne gå opp i level. Endret 10. august 2008 av RRhoads Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 EA har foreløpig ikke gitt oss mulighet til å kikke på dette spillet, derfor er det heller ingenting å skrive om :-) Ok, da skjønner jeg det litt bedre. Men, kommer dere med en anmeldelse av spillet når spillet blir gitt ut? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men, kommer dere med en anmeldelse av spillet når spillet blir gitt ut? Det skal du ikke se bort i fra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå