L4r5 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har for første gang i løpet av 27 år blitt biti av flått! Nå kan jeg få gleden av å svi den vekk med sigarett eller prøve å vri den ut! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Svi vekk! Kom med pics! Dette er STORT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Den er borte nå heldigvis. Jeg tok min alltid nyttige leatherman og dro den ut. 50% av flått har det derre skumle viruset her stod det i avisa. 5% utvikler sykdommen. Det gir meg 2,5% sjanse til å få sykdommen. Noen få prosent av de som får sykdommen får lammelser, kroniske muskelsmerter og/eller kronisk trettthetsyndrom. Det vil si at oddsene er på min side. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det bruker å gå bra så lenge du fjerner den ett døgn etter den satte seg fast Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Enten så fikk jeg den mellom klokken 18 og 21 i går eller så fikk jeg den mellom 0045 og 0130 så den har ikke sitti så lenge. Den var ikke ne gang særlig oppsvulmet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Gahh. Du skulle jo svidd vekk, eller latt den suge ordentlig lenge! Så tar du eit realt tak rundt pungen og knepper til. Splætt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Du skal først dra den ut, så brenne den etterpå. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 yay! Fikk også flått i øyekroken en gang ved øyevippene. Eksen oppdada det heldigvis og fikk tatt den ut Tror jeg har hatt flått en gang før også, fikk ihvertfall borrelia, not so yay. Fikk antibiotika for halsbetennelse i samme slengen men man kan ikke vite om det er helt borte... Skummelt. Er jo folk som sitter i rullestol eller er lam i ansiktet pågrunn av det dritet.... Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ... haha. Gratulerer Jeg har ennå ikke fått min første flått, men det blir nok min tur snart òg. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg har hatt 3 flott, men bor praktisk talt i skogen Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da er vi to... bare at jeg har hatt sånn ca 1 million av dem. Men det er en stor skog da;) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du slår ikke meg! Jeg fikk engang flått ... mellom beina! Høyre for ballene, for den som lurer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå