Tomle Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe et Canon produkt nå men cashback kampanjen gikk ut 31. juli... Noen som tror om Canon faktisk sjekker opp med butikker osv? Lurer på om jeg skal prøve meg på å tilbakedatere kvitteringen jeg da sender... Endret 9. august 2008 av Tomle Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Lurer på om jeg skal kjøpe et Canon produkt nå men cashback kampanjen gikk ut 31. juli... Noen som tror om Canon faktisk sjekker opp med butikker osv? Lurer på om jeg skal prøve meg på å tilbakedatere kvitteringen jeg da sender... Og hvordan i all verden skal du gjøre det? Foresten så er dette svindel (svindel er kriminelt og kan straffes med bøter eller fengsel), og det er heller ikke tillatt å komme med "gode tips og råd" i den forbindelse. Mitt tips til Tomle; Er det virkelig verdt å gjøre seg til kjeltring for noen få hundrelapper, og risikere både fengsel og en plett på rullebladet? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dokumentfalsk kan straffes med opp til to år i spjeldet, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Så.. Både Aetius og Super8 har kommentert.. Skal den ikke stenges? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jo, kanskje... spesielt når den dras opp fra de dødes tråders kirkegård så lang tid etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg