White_Tiger Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg smakte fanta shokata for første gang i dag og syntes den var helt grei, men når jeg lukter på den får jeg en ut i naturen følelse. Det lukter jo som du skulle være midt i ville skogen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg smakte fanta shokata for første gang i dag og syntes den var helt grei, men når jeg lukter på den får jeg en ut i naturen følelse. Det lukter jo som du skulle være midt i ville skogen. Det høres jo passende ut for deg, hvite tiger. Jeg skal ikke smake den. Fanta har fått for mange forsøk nå, og har ikke klart å produsere noe spesielt godt. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg smakte på den i dag! Ikke så ille! Men liker pepsi bedre 8) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 smakte den i dag, men tviler nesten på at den kan bli ein hit, blir alt for mange lanseringer av brus no i det siste. exotic, dinna nye soloen, vanilla coke, no shokata osv, sanssao, det blir liksom for masse.. if you know what I meen? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 nye soloen? Solo pasjonsfrukt. Går mye reklame for den på TV for tiden. Hva er egentlig pasjonsfrukt? Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Klarte ikke holde meg. Tok knekken på en Solo pasjonsfrukt i dag. Greit nok. Minnet litt om gamle Aloha. Lenke til kommentar
museflettene Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 syns det smakte øl av san sao (iallefall ettersmaken) og jeg liker IKKE øl. Hmmm etter å ha drukket den nye fantabrusen så fikk jeg en dejavu opplevelse... ettersmaken er akkurat lik smaken i munnen etter at jeg har spydd.. men men det er nå min mening... pjuk. Trokke jeg skal kjøpe DEN brusen mer for å si det sånn... Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Synes den nye fantaen var utrolig god, og har kjøpt mer og mer av den. Håper den kommer på 1.5 l flasker. Jeg likte også sansão. Drikker ikke cola, men cola light , det er godt! så håper lemon cola light er god... Likte spesielt ettersmaken til Shokata, den var kjempegod!!! NAM! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 fanta shokata = teh shit. en virkelig nammelig brus. Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 pasjonsfrukt er jo den beste brusen hittil!! videre kommer fanta exotic sprite (den blå og grønne spriten har faktisk forskjellig smak ) fanta urge cola .... og så kommer drittkategorien: pepsi twist <-- går ann til nød hvis all annen brus er varm og dette er den siste kalde vanilla coke fryktelig ettersmak og på desidert bunnplass san sao. billigetterligning av chanpagne brus. er det noe som smaker såpevann og dorenser så er det denne. jeg tok knekken på en flaske (den siste i mitt liv) og det var kun fordi jeg har drittørst og ikke hadde råd til en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå