Aleks_r Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Cola smaker høgg! Dr.Pepper er nok værdens beste brus!! (Det blir aaaalt for dumt å diskutere hvilken brus som er best,jeg regner med at 90% av bruker'ne på dette forumet er såpass intelligente at de skjønner det...) Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Den fantaen har jeg ikke sett enda. Når det gjelder San Sao så er det faktisk helt genialt som blandevann Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sansao smaker rævva. Ikke like rævva som pepsi twist og vanilla coke, men rævva. Smaker blanding av battery, champagne og ananas-brus. Gleder meg til Shokata, men tviler på at den blir noe god. Den beste brusen er ennå URGE Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Coca Cola smaker dødt og jevlig i forhold til andre brustyper. Nei, det er omvendt. Andre brustyper smaker dødt og jævlig i forhold til Coca-Cola. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 skjønner meg ikke på folk som sier cola smaker så utrolig mye bedre en alt anna .. for det gjør det bare ikke .. cola smaker ikke så veldig godt, men følelsen av å sette tenna i et 0,8 cola glass , fylt opp med 15% isbiter .. nyfrisk cola , iskald og på et lan , der man har sittet og gama etpar timer og er både tørst og sulten.. DEN .. kan ingen anna brus gi deg .. syns fanta smaker og veldig godt .. men er bare noe med cola som gir en liflig sitrende følelse nedover halsen og i magesekken (sån halvliter flasker de dytter i brusautomater rundt på skoler syns jeg smaker dårlig .. vet ikke åffer.. cola er ikke bare cola lissom.. de har sikkert en budget avdeling de selger te skoler og sånt fra ) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Sansao smaker blanding av battery, champagne og ananas-brus. Og julebrus. Den var mildt sagt jævlig. Coca-cola company rocker verden . (cola, fanta, sprite, urge) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 San Sao: Den var mildt sagt sinnsvakt. Coca-cola company rocker verden . (cola, fanta, sprite, urge) Ja, Coca-Cola kan vel sies å være blandt de mest vellykede selskapene noensinne (uten å nevne eller tenke på microsoft)... Mine favoritter: [*]Urge [*]Sprite [*]Cola Alle er Coca-Cola Company produkter... Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg må bare si at Urge er en veldig undervurdert brus. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg må bare si at Urge er en veldig undervurdert brus. 2k! Og at de bestemte seg for å fjerne 1.5-literen -> Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg må bare si at Urge er en veldig undervurdert brus. 2k! Og at de bestemte seg for å fjerne 1.5-literen -> Det værste er at de selger 1.5 liters flasker med SanSao. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det værste er at de selger 1.5 liters flasker med SanSao. Ja, det er ydmykende! Det er en skam og respektløst. Hva med å starte en underskriftskampanje FOR URGE PÅ 1.5 LITER! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 God ide. Viktigere sak kan ikke tenkes. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Coca Cola smaker dødt og jevlig i forhold til andre brustyper. Du må dø Cola smaker høgg! Dr.Pepper er nok værdens beste brus!! (Det blir aaaalt for dumt å diskutere hvilken brus som er best,jeg regner med at 90% av bruker'ne på dette forumet er såpass intelligente at de skjønner det...) Du også Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg oppfattet meldingen den første gangen, og jeg kommer ikke til å like Cola noe mer uansett hva du sier. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg kjøpte Fanta ShoKata i dag (får veldig lyst å uttale ShoKata som shikaka eller hva det nå er de sier i Ace Ventura) Synes det var grei nok. Om man liker den eller ikke er jo selvsagt avhengig av om man liker hylleblomst smak eller ikke... Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har også smakt Shokata "Limited edition 2003", men fy i furuskauen hvor sinnsyk såpesmak det er på den! Iallefall hvis du tar små slurker = mye ettersmak. Æsj og fysjom! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Fanta Shokata har samme bismak som om jeg skulle ha sugd i flere timer på en dorenser med sitronduft... Coca Cola light Lemon er nesten like ille... får deja vu når det smaker romessens, cola og heimert... tenker på Meet the feebles spying Da er Solo Pasjonsfrukt faktisk den beste av de nye versjonene som sadistisk har blitt sluppet ut på markedet. Den kan anbefales ettersom jeg ikke får brekkfornemmelser av den, smaker som tyntflytende tropisk nektar tilsatt kullsyre. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Syns den hadde en meeeget anneledes smak Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Shokatan smaker sure, skikkelig sure sokker og den lukter minst like ille. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ok, jeg smakta fanta shokata for første gang for 10 minutter siden og jeg likte den! kommer til å kjøpe den flere ganger til! smakte coca-cola light lemon før i dag og denne var også god! SanSao er også dritgod! Men best av alt: COLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå